משקולות ומזרן יוגה

איך לשמור על כושר גופני ותזונה תקינה

כולנו רוצים להרגיש במיטבנו, לשמור על הגוף וליהנות ממשקל תקין, אלא שהדרך אל המטרות הללו עשויה להיות מורכבת. אספנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לצאת לדרך

פילאטיס
שמירה על כושר ותזונה ידועות בתור 2 מטרות מאתגרות מאוד.

בשונה ממטרות שניתן להשיג בלחיצת כפתור, שמירה על כושר ותזונה מתאימה הן שתי מטרות מאתגרות במיוחד. כאלה שהדרך אליהן יכולה להתארך מעבר למצופה, ושגם אחרי שמגיעים אל היעד – חשוב לשמור ולתחזק עליו. אז מה עושים? נוסף לשיטות ולעצות שכולנו מכירים היטב, החלטנו לתזכר אתכם בנוגע לכמה טיפים נוספים. כאלה שאולי לא מדברים עליהם מספיק, אבל עושים את כל ההבדל בין הצלחה לוויתור.

  1. אל תדלגו – דילוג על ארוחות מאט את קצב חילוף החומרים ועלול להוביל לצניחת סוכר. כך שבמקום להפחית בכמות הארוחות, הקפידו על מה שאתם אוכלים בכל אחת מהן. 
  2. שמרו על גישה נכונה – אורח חיים בריא הוא תהליך שמורכב גם מנפילות, וחשוב להיות ערוכים ולקבל אותן. נפילה אין פירושה שנכשלתם, אלא בסך הכול שהייתם זקוקים להפסקה קצרה. אם אכלתם מוצר מזון מסוים שהוא לא חלק מהתפריט, אפשרו לעצמכם ליהנות ממנו במטרה לחזור אל השגרה בהמשך. 
  3. אל תחשבו שאתם חייבים לבקר בחדר כושר – עבור חלק מהמתאמנים חדרי כושר הם תחנת חובה, אבל עבור אחרים מדובר במקום שהם היו שמחים לוותר עליו. אם רק המחשבה על הגעה אל מועדון כושר מרתיעה אתכם, התחילו ביישום התנאים שיאפשרו לכם להתאמן גם מהבית. בין אם תמשיכו לבצע רק אימונים ביתיים ובין אם לא, קניית ציוד כושר ביתי היא החלטה שתעזור לכם לצאת לדרך. חשוב לציין שאימון ביתי אין פירושו רק משקולות או תרגילי מזרון. כיום ניתן לרכוש הביתה גם את מכשירי האימון הגדולים יותר, כולל אופני כושר. כך שאם אתם רוצים לדווש מול הטלוויזיה, רכשו אופני כושר שיעשו את העבודה.
  4. אכלו מתוך רעב ולא מתוך שעמום – נשנושים בין הארוחות הם מכשולים שעלולים להתבטא בעלייה במשקל. הקפדה על הסעיף הראשון תעזור לכם להבין מתי אתם רעבים ומתי לא, ולהפנות את האנרגיה למקומות הנכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *