הטבות להופעות

למה כל כך קשה להשיג הטבות להופעות, ואיך עושים את זה?

בילוי בהופעה של זמר אהוב או להקה נערצת הם חוויה שחובבי מוזיקה לא מוכנים להפסיד. אלא שלעתים, האהבה הזו מגיעה יחד עם כרטיסים במחיר גבוה. למה זה קורה והאם יש דרך להשיג הטבות להופעות?

הטבות להופעות

כולנו יכולים לציין שמות של כמה זמרות, זמרים ולהקות שתמיד נשמח להאזין להם. על אחת כמה וכמה כשמדובר בהופעה חיה שבה אפשר לראות אותם בלייב. ועם זאת, רוב אוהבי המוזיקה מתקשים למצוא כרטיסים להופעות במחיר משתלם ולכן נאלצים לשלם עלויות גבוהות בעבור התחביב שלהם או להפחית בכמות ההופעות. למה זה קורה? קודם כל, בשל עלויות גבוהות שנלוות להפקת מופעים, שכוללות בתוכן פרמטרים רבים והוצאות שההפקה והזמרים צריכים להתמודד איתן. שנית, קיימים גם ענייני ביקוש. הכמות המוגבלת של מקומות לצד הביקוש הגבוה לכרטיסים, יוצרים מצב שבו קשה להספיק לרכוש את הכרטיסים המוזלים – שנחטפים ראשונים.

אז מה עושים?

הדבר הראשון שתוכלו לעשות הוא לעקוב אחרי הזמרים האהובים עליכם בכל הפלטפורמות החברתיות, כדי להישאר מעודכנים בכל הקשור לתאריכי מופעים חדשים – ולעשות את המירב כדי לרכוש את הכרטיסים המוזלים ביותר שמוצעים באולם. הצטרפות לניוזלטר שלהם, אם יש כזה, יכולה להיות אפשרות מומלצת להישאר בקשר. 

בנוסף, תוכלו לבדוק מה מציעות חברות האשראי שלכם, מאחר שבמקרים מסוימים תמצאו אצלן הנחות או הטבות למופעים שונים. ולבסוף, מומלץ מאוד שתצטרפו אל מועדוני חברים שתואמים להעדפות ולתחומי העניין שלכם. מועדונים שמבוססים על חברים בעלי העדפות ספציפיות, מארגנים עבורם לעתים הטבות להופעות שיכולות להיות רלוונטיות.

קהילת המעשנים בישראל למשל, זכתה לאחרונה ל"בית" חדש בשם wesper, שמציע למעשנים שאוהבים לצאת ולבלות את כל מה שדרוש לבילוי המושלם. כולל המלצות, כרטיסים מוזלים, הטבות להופעות, מתחמי VIP באירועים השווים ביותר ועוד. כך שאם גם אתם מעשנים ומחפשים מקום שמבין אתכם ומשיג עבורכם את מירב ההטבות, שווה לכם לבדוק מה יש לקהילה של wesper להציע. ההטבות וההנחות מתחלפות אחת לתקופה, והדרך המועילה ביותר להצטרף היא באמצעות האתר של wesper.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *