מעוניינים לבקר את מעלית הזמן בירושלים?

מעלית הזמן 

מכירים את מעלית הזמן? האטרקציה שקיימת כבר שנים רבות בעיר הבירה ירושלים, מזמינה אותנו גם בימים אלו לבוא ולחוות בצורה מיוחדת ושונה את ירושלים עוד מימי התנ"ך.

 

אם אתם מתכננים טיול לירושלים או נמצאים בה ברגעים אלו, וודאי אתם מחפשים היכן מומלץ לטייל בה. ובכן, לירושלים יש המון מה להציע גם מבחינת תרבות וגם מבחינת בילוי – שוק מחנה יהודה המפורסם במאכליו האותנטיים והתבלינים הטריים, רחובות העיר העתיקה בה תוכלו להתחדש בחפצי נוי מיוחדים וצעיפים ססגוניים, ביקור בכותל ובנקודות תצפית מרהיבות, ובלילה – בברים שמחים וססגוניים.

 

עוד אטרקציה ששווה לבקר בה היא מעלית הזמן. מעלית הזמן, הינה אטרקציה המתאימה לכל גיל, לילדים ומבוגרים כאחד, המעוניינים לשמוע את סיפור העיר העתיקה בצורה קצת אחרת מהסיפורים אותם אנו לומדים מבית הספר או שומעים מאבותינו.

 

סיפורה של ירושלים מסופר באולם בדיוק כמו שאנו מכירים מבתי הקולנוע, רק שהכיף הגדול וייחודיות האטרקציה היא בחוויית התנועה של המושבים, המדמים מסע אמיתי, כאילו היינו בתוך המסך עצמו. כל זאת בשפות רבות, על מנת להתאים לכלל תושבי הארץ וכן לתיירים.

 

מה עוד נוכל לחוות מעלית הזמן?

 

אמנם גולת הכותרת של מעלית הזמן היא המסע בירושלים, אך ישנם תוכניות נוספות להעשרת עולמנו, בהם נוכל לצפות לאחר מכן, בתיאום מראש. תוכנית פופולארית היא המסע בגוף האדם, אשר גם היא מתאימה לילדים ולמבוגרים, וממחישה לנו בצורה מרתקת את כל אשר אין אנו יודעים על גופנו, באמצעות "קפסולת העתיד".

 

תוכנית נוספת במעלית הזמן היא המסע אל הודו המדהימה – עלילה בה מסופר על תייר בריטי אשר מגיע לחנות עתיקות בו המוכר מציג בפניו את מכונת הזמן הקסומה. שניהם יחדיו יוצאים למסע מרתק זמן ומלמד אותו, ואותנו, על התרבות והמדינה המופלאה בתקופותיה השונות.

 

מה אתם יודעים על היקום? מה הולך לקרות לעולמנו בעתיד? מעלית הזמן מזמינה אתכם לעוד מסע מרתק, החל מהרגע בו היקום נוצר. במיצג זה תסיירו במערכת השמש, כדור הארץ, הירח והפלנטות השונות.

 

כל התוכניות המוצעות במעלית הזמן מתאימות לבילוי משפחתי, לתיירים, לקבוצות במקום העבודה וכן מתאים מאוד כטיול במסגרת בית הספר, על מנת להקנות לתלמידים למידה מהנה ויעילה יותר לצד התכנים הנלמדים בכיתה.

 

למידע נוסף על התוכניות תוכלו להיכנס לאתר האישי של מעלית הזמן באינטרנט ואף להזמין כרטיסים ישירות מהאתר. כמו כן, תוכלו למצוא מידע על מחירים, זמני פעילות, וכן ליצור קשר על מנת לארגן פעילות קבוצתית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *