מה ההבדל בין פילאטיס מכשירים לפילאטיס מזרון?

מחפשים סטודיו פילאטיס אבל עדיין לא בטוחים באיזה סוג אימון לבחור? אלה ההבדלים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה ולהתחיל בשגרת הכושר האולטימטיבית עבורכם

נשים באימון פילאטיס מזרון
כאשר בוחרים בין פילאטיס מכשירים לפילאטיס מזרון יש מספר מאפיינים שצריך לקחת בחשבון.

בשנים האחרונות מתאמנים רבים משלבים סטודיו פילאטיס בשגרת האימונים שלהם, מסיבה ברורה. פילאטיס עובד על שרירי הגוף בצורה ייחודית, ולכן מעניק יתרונות משמעותיים שקשה לקבל באימונים מסוג אחר. עם זאת, הרשמה אל סטודיו פילאטיס היא רק חלק מהדרך, כי עוד קודם לכן יהיה עליכם לבחור בסוג האימון שתרצו לקחת בו חלק – פילאטיס מכשירים או פילאטיס מזרון.

קבלת ההחלטה הנכונה מחייבת היכרות עם המאפיינים של כל אחד מהסוגים, בדגש על ההבדלים ביניהם. אלה כמה מהבולטים:

רמת הכושר – מתאמנים שנמצאים בכושר, יכולים לבחור בכל אחד מהאימונים. מי שלא ניסה פילאטיס בעבר לעומת זאת, ייתכן שירצה להתחיל בפילאטיס מזרון מאחר שהוא נחשב לאימון שיכול להתאים לכל הרמות. זאת בשונה מפילאטיס מכשירים, שכולל בדרך כלל תרגילים בעצימות גבוהה יחסית. 

אופן האימון –  מאחר שפילאטיס מכשירים כולל שימוש במכשירים ייעודיים, יש להירשם אל סטודיו פילאטיס כדי ליהנות ממנו. פילאטיס מזרון ניתן לבצע גם לבד, כך שאם אתם מעוניינים ללמוד את היסודות ובהמשך לבצע אימונים מכל מקום – ייתכן שתעדיפו פילאטיס מזרון. 

מאפיינים אישיים – חלק מהמתאמנים מחפשים סטודיו פילאטיס דווקא בגלל שהם מתמודדים עם בעיות רפואיות מסוימות. פילאטיס אכן עשוי לעזור בחלק מהמצבים, אבל חשוב במיוחד לבצע את האימונים רק לאחר ייעוץ עם גורם מקצועי. מאחר שפילאטיס מכשירים הוא כאמור מאתגר יותר, במצב של מגבלה רפואית כנראה שפילאטיס מזרון יהיה הבחירה שלכם.

עדיין מתלבטים? נסו את גרייט שייפ

רשת גרייט שייפ מאפשרת למתאמנים ליהנות ממגוון שיעורי פילאטיס מכשירים ברעננה, גדרה, תל אביב ועוד מגוון רחב של ערים, לצד אימונים נוספים כמו יוגה וגישה למכשירי כושר מתקדמים. המתאמנים של גרייט שייפ יכולים לקבל ייעוץ והדרכה מצד המדריכים המקצועיים, וליצור לעצמם שגרת כושר שמותאמת להשגת המטרות שלהם. כך שאם אתם רוצים להתנסות בשני סוגי האימון כדי לקבל את הבחירה שלכם, תאמו ביקור באחד מסניפי גרייט שייפ שנמצא בסמיכות למקום מגוריכם.

אישה עושה מתיחות על מזרון
רשת המכונים של גרייט שייפ מציעה מגוון שיעורי סטודיו הכוללים פילאטיס, יוגה ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *