לימודי קואצ'ינג – מקצוע עם שליחות

לימודי קואצ'ינג – מקצוע עם שליחות

 

אתם לא חייבים להיות פסיכולוגים או יועצים כדי לעזור לאנשים. קורס קואצ'ינג יכול לעזור לכם לבנות מקצוע עם שליחות, שבו תוכלו לסייע לאנשים להתמודד עם מכשולים רבים במגוון תחומים.

אם אתם אוהבים להושיט יד לזולת ולעזור, תוכלו לעשות מזה קריירה. ולא מדובר רק בתחומי ייעוץ ופסיכולוגיה; אפשר לעזור גם בדרך אחרת. אם אתם לא רוצים להשקיע שנים רבות בלימודים או אם אתם לא עומדים בדרישות הקבלה למקצועות בתחום המבוקש במוסדות לימוד גבוהים, לימודי קואצ'ינג הם התשובה בשבילכם.

קורס קואצ'ינג – מסלול לימודים יוצא דופן

שלא כמו מסגרות לימוד אחרות, במוסדות ללימודים גבוהים, שנותנות ידע מקצועי בתחום מסוים, לימודי קואצ'ינג הם לימודים שמאפשרים לבנות מקצוע עם שליחות, איתו אפשר יהיה לעזור לאנשים ליצור חיים איכותיים וטובים יותר.

בעבודה שהם עושים, קואצ'רים הם כמו יועצים ופסיכולוגים, במובן שבו הם מנסים לעזור ללקוחות שלהם לעשות שינויים בחיים, בתחומים שבהם הם רוצים שינוי. אך לעומת יועצים ופסיכולוגים, שינויים שמתרחשים במהלך עבודה מול קואצ'ר יכולים להיות מהירים יותר, מרגע שמתחילים את התהליך, תוך יוזמה ואקטיביות של הקואצ'ר. קורס קואצ'ינג מאפשר לאנשים לעזור לאחרים לסלול ולראות את הדרך שבה הם צריכים ללכת כדי להגיע ליעדים שהציבו לעצמם, תוך שהם מלווים את המתאמנים לאורך כל הדרך.

לימודי קואצ'ינג – למי זה מתאים?

לימודי אימון אישי – או במונח המקצועי, קואצ'ינג – הם לא לימודים שגרתיים. יש משמעות לרקע שממנו המועמדים מגיעים, למשל אילו תארים יש להם, אם בכלל, אבל אלה לא הגורמים המכריעים האם מתאימים ללימודים האלו או לא. כדאי להתחיל קורס קואצ'ינג עם ניסיון חיים וחוכמת חיים. מי שהצליח בעבר להתגבר על קושי או משבר מסוים, יכול לעזור גם לאחרים לצאת ממצבים דומים, בזכות הניסיון שצבר והלקחים שלמד לאורך הדרך. בנוסף, צריך להבין אנשים ולדעת להזדהות איתם, ולהיות בעלי יכולות אינטראקציה ותקשורת גבוהות, על מנת ליצור עם המתאמנים קשר אישי ומערכת יחסים המבוססת על אמון.

במקביל, לימודי אימון אישי מצריכים חיוביות ואקטיביות, ויכולת להוביל תהליכי שינוי. זאת לעומת פסיכולוג, שעיקר עבודתו באה לידי ביטוי בהקשבה אוהדת וסבלנית לדברים שהמטופל מדבר עליהם וכל מה שהוא מביע.

ולבסוף, הקואצ'ר צריך להוות דוגמא חיובית למתאמן שלו. לדוגמא, אם אדם רוצה להתנהל נכון כלכלית, הקואצ'ר צריך להפגין יכולת שכזו בחיים האישיים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *