כיצד לזרז את התור? -קורא כרטיסים מגנטי

יושבת וממתינה בתור לרופא ומנסה להעביר את הזמן, מביטה בכל אדם שנכנס לחדר ההמתנה ובוחנת אותו. מתבוננת כיצד הוא מוציא מהארנק את הכרטיס ומעביר אותו בקורא כרטיסים מגנטי שניצב במרכז חדר ההמתנה, כיצד הוא בוחר לעצמו כסא ומתיישב כמוני להמתין בתור הארוך.

 

מאז ששידרגו בקופת החולים את ההמתנה בתור לטכנולוגית אני מוצאת כי הכל יעיל יותר, אין צורך לריב או לזכור מספר או מי היה קודם. ברגע שמעבירים את כרטיס הקופה בקורא כרטיסים מגנטי הוא כבר עושה את העבודה בשבילי. אני יכולה לשבת ולהמתין לי בנחת ויקראו לי כשיהיה תורי במערכת קריזה ממוחשבת שמתקשרת עם קורא כרטיסים מגנטי ממחושב.

 

וכך אני יושבת לי וממתינה בתור, כשאשה מבוגרת מאוד נכנסת באיטיות לחדר ההמתנה ומתישבת על כסא.

היא ללא ספק לא מודעת כי היא צריכה להעביר את כרטיס קופת החולים שלה בקורא כרטיסים מגנטי. ניגשתי אליה ושאלתי אותה למי היא ממתינה, והיא הצביעה ואמרה לי לאיזה רופא. הסברתי לה שכדי שהיא תהיה רשומה במערכת היא צריכה להעביר את כרטיסה בקורא כרטיסים מגנטי.

היא הביטה בי בפליאה כאילו היתה זו הפעם הראשונה שהיא שמעה את המילה הזו, קורא כרטיסים מגנטי.

אבל אני לא התיאשתי ולא איבדתי סבלנות, אחרי הכל אשה בגילה יש לכבד ולנהוג כאילו היתה זו סבתא שלי שנכנסת לקופת חולים ולא יודעת כיצד מעבירים את התור.

 

הצעתי לה לגשת יחד אתי לקורא כרטיסים מגנטי ושאסביר לה מה לעשות.

היא שמחה וספרה לי שיש לה נכדה בדיוק בגילי ואפילו מאוד דומה לי, היא חייכה אלי ואחזה בידי כשליוויתי אותה לקורא כרטיסים מגנטי.

הראתי לה כיצד מעבירים את הכרטיס המגנטי במכשיר והיא הצליחה לעשות זאת ללא כל קושי.

 

היא שמחה שהפעולה פשוטה ואף התלוצצה על כך שבגילה כבר קשה לה ללמוד דברים חדשים.

 

מזל שקורא כרטיסים מגנטי זה דבר כה פשוט לתפעול עצמי ומסתבר שלא משנה באיזה גיל, כי מיד אחרי שהתיישבה חזרה במקומה האשה המבוגרת, הגיעה אמא עם פעוט שהתעקש להעביר בעצמו את הכרטיס בקורא כרטיסים מגנטי ואף הצליח לעשות זאת. כנראה שאין גיל לטכנולוגיה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *