השכרת רכבים בהולנד | טיול בהולנד | השוואת מחירים – השכרת רכב בהולנד

השכרת רכבים בהולנד | טיול בהולנד | השוואת מחירים – השכרת רכב בהולנד

בקרוב נחגוג את בת המיצווה של הבת הגדולה שלי ואנחנו מתכננים חוויה משפחתית נפלאה שתהיה מזכרת חוויתית לה ולכל המשפחה. בחרנו בטיול משפחתי לחו"ל והיעד הנבחר הוא אירופה. כשחשבנו על יעד מתאים , לא הצלחנו להחליט מבין האפשרויות. הבחירה הקלאסית היתה צרפת, ואם כבר צרפת אז למה לא בלגיה? ולאחר שנזכרנו בטיול המדהים שלנו לפני שנים להולנד התבלבלנו וכבר לא ידענו מה לבחור וכיצד להחליט על היעד המושלם לטיול בת המיצווה.

ולכן, כשאין החלטה על יעד אחד, יש פתרון אחד ברור, לנסוע לכל היעדים! ואיזה מזל שהולנד, בלגיה וצרפת שאנו כל כך רוצים לבקר בהם גובלות זו בזו והכי פשוט וקל להתנייד ביניהן. אז פנינו לחברה להשכרת רכב בהולנד ובדקנו את האפשרות הזו של השכרת רכב בהולנד ומעבר עם הרכב בין שלושת המדינות במשך כשבוע ימים. זוהי אפשרות קלה ונוחה והיא מאפשרת לנו להיות ניידים ועצמאיים בשטח. בעזרת השכרת רכב בהולנד נוכל לנווט את מסע בת המיצווה בעצמנו ולפי רצון החוגגת. אם נראה שמיצינו את השהות בהולנד כבר אחרי יומיים, נוכל להכנס כולנו לרכב שלנו מהשכרת רכב בהולנד, ולנסוע הלאה ליעד הבא בלגיה או צרפת.

בני נוער הם לא החלטיים ונעים מקצה לקצה במצבי רוח לא פשוטים כלל, כולנו עברנו את השלב הזה. בטיול חשוב מאוד לשמור על אווירה נינוחה ואחידות המשפחה כדי לרצות את הילדים אבל גם לגרום למבוגרים להנות מהטיול ולא לשבור את הכלים… ולכן הפתרון של השכרת רכב בהולנד נשמע לי כמו הפתרון המושלם. רק על ידי השכרת רכב בהולנד ידעתי שאוכל לממש את כל ציפיות המשפחה מהטיול באירופה, להיות ספוטנטנים ולא תלויים בתחבורה ציבורית או מסגרת קבועה של טיול ולנוע ממקום למקום לפי מצב הרוח של בת המיצווה.

והרי זאת מיצווה לשמח בת מיצווה, ולכן גם את השכרת רכב בהולנד עשינו בשיתוף עם הגברת הצעירה שבחרה ברכב משפחתי איך לא – בצבע ורוד מסטיק!! לא האמנתי שלחברת השכרת רכב בהולנד יהיה רכב שכזה אבל הם הפתיעו לטובה ונמצאה חיה כזו בהולנד!! וכך באוירה אופטימית ורודה יצאנו עם הרכב הורוד שלנו מהשכרת רכב בהולנד לדרך, כל המשפחה לטיול בת מיצווה חוויתי באירופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *