דרור הלוי

העיר החדשה | דרור הלוי

רמת המחירים של היום גורמת כדאיות כלכלית של יזמי תמ"א 38, היא גם יוצרת התחדשות עירונית ודירות נוספות. כאשר התכנית 38 שאושרה בשנת 2005, היא עברה הרבה התנגדויות אך לבסוף היתכנות נוצר. מאז 2005-2012 התחזקו והוסיף עשרות אלפי דירות כחלק מהתכנית 38 ואנחנו מזהים עלייה בתכנית. "הוא אמר היום (ב ') רו"ח דן אטיאס, ראש נדל"ן, BDO זיו האפט, פנל" חושב בתוך הקופסה "בתחום הנדל"ן והתשתיות של" גלובס "בשיתוף פעולה עם בנק המזרחי-טפחות.
משתתפי הפנל בנימיני נעים יותר, מנכ"ל אפריקה 38; פנינה אלה, מנהל סקטור הנדל"ן, הבנק מזרחי טפחות; איתן גינזבורג, סגן ראש העירייה רענן ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה; שחר אלוני, מנכ"ל ובעלים, אלוני האפט; סופיה אלדור יועץ אדריכלי, לשעבר מנהל המחלקה לתכנון העירוני במשרד הבינוי והשיכון ויו"ר ההתחדשות העירונית הראשונה; אורלי אראל, מהנדס העיר וסגן תכנון העיר מנהל אגף תל-אביב; דרור הלוי, יו"ר העיר החדשה; גד גרשון, סגן נשיא לפיתוח נדל"ן ותכנון, שפיר.
לוי פתח את דבריו בקריאה לקהל: "אתה צריך להחליף את ביבי – אתה לוקח את זה זה מסוכן, פחדן וכואב לך – להחליף אותו.". הלוי, אמר כי כל מי שמקבל את מה שאומר את זה. על פינוי ותכנית 38 הלוי אמר כי "תוכניות נתקעות ואין מידע בממשלה שבה הם תקועים."
בנימיני ציין כי "יש לנו גודל של 600 יחידות דיור בכוונת 38 17 פרויקטים אנחנו מתעסקים בתהליך ארוך של התבגרות ועוד ועוד תוכניות לאט אנחנו רואים לתכנן 38 -.. זה תהליך חשוב ומנוע צמיחה"
אתמול פורסמו תקשורת הרכזת במקום רחוב גבירול בתל אביב צפוי לעלות 103 דירות יוקרה, דירות 2 חדרים בשטח של 52 מ"ר יימכר ל- 2.3 מ'. אבל מתברר שאתה יכול למכור בדירות חדשות להרבה פחות כסף.
לא רחוק משם, בסמוך לכיכר רבין, בפינת האבן גבירול ומאנה, צפוי להקים יוזם קבוצות רכישת דרור הלוי, בעלים של "עיר חדשה", פרויקט בהיקף דומה של 100 דירות בארבעה בניינים של 7 קומות ו חניון תת קרקעי בשלוש רמות. הפרויקט צפוי למגורים בתוך 3 שנים.
כרטיסי אשראי: יחסי ציבור
כרטיסי אשראי: יחסי ציבור
אז איך בכל זאת ניתן להפחית את המחיר באחד האזורים היקרים ביותר בארץ? מתברר שאם אתה מוותר תוכל לחסוך על חניה כ -250 אלף שקלים. אל תשכחו כמובן שאזור זה סובל מחסור החניה החריף ביותר בישראל.
לדירה 2 חדרים 52 מ"ר באזור -1,485,000. אם השביל הוא דרש בכל מקום הייתי רוצה להוסיף כ- 17% ותשלמו 1,735,000. דירת 3 חדרים של 61 מ"ר באזור ללא חניה תימכר ל1,838,000 ועם חניה ל2,088,000 (12% יותר). דירת 4 חדרים בשטח של 90 מ"ר חנייה תימכר ל3,125,000 ופנטהאוז מ"ר שטח 275 נמכר ל13.8 מ'. פנטהאוז יהיה צמוד עד 3 חניות תת קרקעיות.
דרור הלוי: "המדינה לא הגיבו מהר מספיק לצרכים של אזרחים בתעודות תוכניות אלה ואנו רואים אזרחים המתגוררים בדירות למגורים אני חושב התחדשות עירונית היא תכנית טובה יותר 38, ואם יש תלונות על צפיפות – ולכן אנחנו. יש עוד דרך ארוכה לעשות ערים גדולות ארוכות להדק האזרחים שלהם כדי להשיג איכות החיים, שיתוף שמחת חיים ".
אראל הדגיש: "המטרה העיקרית הייתה לחזק תמ"א 38 מבנים נגד רעידות אדמה אבל היום מדבר רק על התוספת של דירות תוכניות אלה בנוסף,דרור הלוי בניינים רבים אינם בחיזוק נגד רעידות אדמה, וחלק לא מבחינה כלכלית ובכל זאת, בתל… אביב עירייה נותנת תעודות לכל מי שעומד בקריטריונים של התכנית. "
דרור הלוי: "יש תמ"א 38 הרבה תכונות שבלעדיו התושבים לא יהיו דירות מתאימות או אפילו מקום לגור התכנית משפרת את חייהם של התושבים, שחלקם אין לי האפשרות הגדולה לשפץ את הדירה בעצמם.. אני מבין את הביקורות על התכנית, אבל היתרונות עולים על הביקורות. צריכה ההחלטה של ​​המנהיגות ומדיניות כדי להניע אותו. התכנית היא כלי תכנון שעושה טוב לכולם, אז למה לא לאפשר לו? ".
גרשון: "תכנית ההתחדשות עירונית 38 היא טובה יותר מעיריות והרשויות המקומיות, אבל לא רוצה פרויקטים אלה הם מעדיפים משרד כי זה מכניס הרבה כסף ו, אז, העיר לא תוותר על היטלי ההשבחה, אז איך תוכניות אלה.. תקודם שלמדינה צריכה לעזור זכויות הניידות -?. המדינה תתמוך בפרויקטים ספציפיים על ידי גיוס של זכויות במקרקעין אחרים, והרגולציה צריכה לעשות את זה קל יותר במונחי דמי השבחה, אז הפרויקטים ייבנו "
"התקדמות אלה נעשתה במימון לתוכניות תמ"א 38 והתחדשות עירונית. המזרחי טפחות לממן התחדשות עירונית של רק 1,000 דירות בתל אביב, ואנחנו רואים שהתופעה מואצת. בנקים בשוק זה, ופרויקטים קטנים נכנסו ל שוק למימון אחר – אני לא רואה את פרויקטים מסוג זה נותר ללא מימון ".
אלוני סגר את הפנל ואמר כי "הממשלה צריכה לתת למפתחי עדיפות וכוח של התחדשות עירונית ולתכנן 38. בנקים עושים צעדים ענק בתחום זה וזה הזניק תוכניות אלה. יש עדיין בנקים ומשקיעים מוסדיים שלשחק את המשחק הזה וזה חשוב שהם גם לקחת ולתת יד ".
דרור הלוי
דרור הלוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *