החלקה על הקרח | ice skate | החלקה אייסקייט – אייסקייט

 החלקה על הקרח |  iskate | החלקה אייסקייט – אייסקייט 

אייסקייט הינו מקום של החלקה על הקרח, אשר בו ניתן להחליק ולהנות ממה שמקום זה מציע עבורכם.

בכל ימות השנה אנו יכולים לראות שמקום זה פתוח לקהל, למעשה האייסקייט נמצא בתוך מתחם שהוא סגור ומקורה ועל כן נשמרת טמפרטורת הקרח ואינה מפשירה.

 

כאשר הנכם מגיעים לאייסקייט אזי הנכם צריכים להגיע לקבלה ולשלם, ושם ניתן לכם מפתח ללוקר בכדי לשים את חפציכם, כמו כן ניתנים לכם נעליים מיוחדות של החלקה על הקרח, הנכם צריכים להצטייד בביגוד מתאים בכדי שלא יהיה לכם קר.

 

ישנם כאלו אשר כבר יודעים לגלוש על הקרח, וישנם כאלו שהם חדשים בתחום, אך אין ממה לחשוש מפני שגם אלו אשר אינם יודעים לגלוש יוכלו לנסות עד אשר יצליחו, צוות מקצועי ומיומן יעניק לכם הדרכה כיצד לבצע זאת על הצד והאופן הטוב ביותר, ואז תוכלו להתנסות זאת בכוחות עצמכם עד אשר תרגישו בטחון מלא בכדי לעזוב את העמודים ולהתחיל לגלוש לבד ללא עזרה ותמיכה.

אלו אשר כבר יודעים לגלוש בוודאי יהנו מאד מהחוויה הזאת, יוכלו להתפרש על פני כל שטח ההחלקה ולהנות מכך כמה שאפשר.

 

אייסקייט זוהי חוויה אשר  מתאימה לכל גיל, אנו יכולים לראות ילדים בגילאים צעירים אשר מגיעים לשם וגולשים וכן גם אנשים שהם בוגרים. הנכם יכולים להגיע כמשפחה, כקבוצה של חברים, או אף כבני זוג, ולהנות מהחוויה שמקום זה מספק עבורכם.

 

למעשה ניתן לומר שבימות הקיץ החמים האייסקייט הוא אחד המקומות אשר כיף להגיע אליהם ולהנות בהם, מקום זה הוא בעל טמפרטורת קור גבוהה ביותר מפני כל הקרח הקיים שם, ועל כן כיף מאד להגיע לשם בימים שהם קייציים וחמים. אך ניתן לראות שגם בימות החורף אנשים מגיעים לשם מפני שזוהי חוויה בפני עצמה ללא שום קשר למזג אוויר השורר בחוץ.

 

כאשר מפעילים את הגוף עם פעולה ואטרקציה זאת אזי אוטומטית נהיה יותר חם ולא חשים בקור.

לכל אלו אשר עדיין לא היו באייסקייט מומלץ לבוא לבקר ולהנות מחוויה זאת, ואין ספק שמי שהיה במקום זה ירצה לחזור אליו שוב ושוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *