ביטוח מנהלים מחירים | ביטוח פנסיוני | מחיר ביטוח – ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

כשהתחלתי לעבוד בחברה, התרגשתי כאילו היה זה יומי הראשון בכתה א, אמנם עברתי כבר לא מעט בחיי, עבדתי באי אילו עבודות, אך המטרה שלי היתה כל הזמן להגיע לחברה הזו והנה אני כאן מגשימה את השאיפות והחלומות שלי, שהם כמובן טרם נגמרו וכבר יש לי עוד כמה לעתיד הרחוק יותר.

עשיתי מסיבת תחילת עבודה בביתי, הזמנתי חברים קרובים וגם בני משפחה, הרמנו כוסית לחיים וסעדנו סביב השולחן בארוחה טובה והמצב רוח היה מצויין, כולם כל כך שמחו עבורי, כולם אוהבים אותי ומכירים אותי במשך שנים והכירו את סיפור חיי וידעו כי סוף סוף הגשמתי מטרה גדולה בחיי ורצו לחגוג אתי את הארוע המכונן.

לאחר הארוחה מבושמים קלוץ ישבנו ונהנו מהביחד, צחקנו והחלפנו חוויות. אחד החברים שאל אותי קצת על תנאי העבודה שלי ואילו הסכמי עבודה יש לי בחברה החדשה, שאל אותי על מדרגות שכר וביטוח מנהלים ואני כמובן ידעתי להשיב על הכל והייתי מאוש מרוצה מכל תנאי ההעסקה שלי שגם אותם הרווחתי לאחר משא ומתן ארוך ולא פשוט, גם את ביטוח המנהלים שעליו לא ויתרתי קבלתי בסופו של דבר בדיוק בתנאים שרציתי. אותו החבר תמה לגבי ביטוח מנהלים כשסיפרתי לו, וטען לגבי העניין שאני כלל לא נחשב מנהל בחברה החדשה ולא הבין הכיצד ביטוח מנהלים מתאים לתפקיד שלי, כמובן שגם את זה הסברתי בידע רב שהרי ביטוח מנהלים אינו פונה אך ורק למנהלים בפועל, זהו שריד של שמו כפי שהיה לפני שנים, וכיום ביטוח מנהלים הוא פופולרי ואפילו בסיסי לגבי כל עובד שהוא גם עובדים שכירים וגם עצמאיים. לאחר שדנו בביטוח מנהלים מכל הכיוונים , פנינו לאכול את הקינח, הפתיעו אותי עם עוגה ונרות ממש כמו בחגיגית יומהולדת. ואכן הרגשתי קצת ביומולדת, כאילו נולדתי מחדש, והמצאתי את עצמי מבחינת הקריירה שלי כמישהי שגדלה בשנה, הבגרות, ההתקדמות התאימו ממש לחגיגה שכזאת והמון שמחה ליוותה את הרגעים הללו, כשכיביתי את הנרות וחשבתי לי בלב שאני יודעת שאצליח בעבודה החדשה, וייחלתי לעצמי להתקדם גם שם וכבר סימנתי מטרה או שתיים אפילו לפני שהתחלתי את עבודתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *