ביטוח אובדן כושר עבודה מחיר| ביטוח עבודה |ביטוח-ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ישנם ביטוחים רבים אשר מעניקים לאדם חסות והגנה עבור מקרים ומצבים מסוימים כמו למשל מקרים בהם האדם נפגע בעבודה או חלה במחלה כשלהי ובעקבות כך אינו יכול להמשיך לעבוד.

עבור הזמנים הללו ישנו ביטוח הנקרא ביטוח אובדן כושר עבודה.

ביטוח זה מעניק כיסוי לאדם במקרה של נזק שארע לו ומונע ממנו את היכולת להמשיך לעבוד.

בכדי שיהיה ניתן להתקיים בכבוד בזמן שהאדם נפצע או חלה אזי עליו להיות מבוטח.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח אשר מבטיח כניסה חודשית קבועה לאדם שהוגדר כאחד שאינו יכול להמשיך לעבוד.

ואכן אנשים אשר רכשו ביטוח אובדן כושר עבודה יכולים להשתמש איתו רק בזמנים בהם התרחש המצב אשר מונע מהם את האפשרות להמשיך לעבוד.

בעת כניסה לעבודה חדשה יש צורך לרכוש במיידית ביטוח זה, משום שאין האדם יכול לדעת מה יכול להתרחש עימו בעתיד ועל כן עדיף להיות מבוטחים מראש.

ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק כיסוי בתנאי שגילו של המבוטח אינו עולה על גיל 67.

 

פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה מורכבת פעמים רבות על ידי סעיפים מסוימים הכתובים בחוזה, אך בכל עת ניתן לרכוש הרחבות נוספות הקשורות בנושאי הביטוח.

ישנם חברות רבות אשר מנהלות ביטוח אחריות מקצועית, ולכל אדם קיימת האפשרות לבחור בביטוח אשר יעניק לו את הטוב ביותר.

על כן טרם הבחירה בביטוח יש לבדוק את כל הסוגים השונים של הביטוחים, לראות מה כל ביטוח מציע שכן התנאים משתנים בין ביטוח לביטוח, ועל כן יש לבחור את הביטוח הטוב ביותר עבורכם.

 

מבוטח של ביטוח אובדן כושר עבודה אשר זקוק לקבל את כל הכספים צריך להמתין תקופה של 3-6 חודשים עבור קבלת הכסף, בתקופה זו בודקים הביטוח שאכן אינו כשיר לעבודה ואז לאחר פרק זמן זה הוא יכול להתחיל לקבל את הסכום הכספי החודשי.

רק אדם אשר נשללה ממנו היכולת עבודה של כ-75% יוכל לקבל את הכסף, שכן אינו יכול להמשיך לעבוד שוב בעבודתו הקודמת ובעיסוק שהיה עוסק בו עד כה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *