איך נבחר ארונות לחדר שינה?

חדר השינה הוא החדר האינטימי ביותר בבית, שם אנחנו מתייחדים עם עצמינו או עם בני זוגינו, ערומים מכל המגננות, פסיכולוגים טוענים ששם אנחנו הכי חשופים, שם אנחנו אוהבים להיות נטו עצמינו ללא מגננות וללא עכבות. לכן חשוב מאוד שהעיצוב והנוחות של החדר יהיו לרוחינו ויתאימו לנו בכל המובנים, ואם רק בכדי שנוכל להרגיש, הכי נוח שאנחנו יכולים.

 

ארונות לחדר שינה הם ככל הנראה הדבר החשוב ביותר שחדר וגם הבולט ביותר לכן ארונות אלו יכתיבו לנו את קצב העיצוב את האווירה הכללית והחדר יעוצב על ידם ואם לא על ידם אז ככה זה יראה ואם ככה זה הולך להראות אז כדאי שנדאג שהחוקיות תהיה נכונה ועדיף לנו לעבוד על פי סדר מסויים – הסדר הנכון.

 

הסדר הננעון לבחירת ארונות לחדר שינה ועיצוב חדר השינה בכלל הוא כזה, עדיף קודם כל להתמקד בארון, לבחור אותו ולאחר מכן להמשיך ולעצב את כל החדר כי כמו שאמרנו החדר יעוצב עפ"י הארון או לפחות יראה ככה אז אם כבר יראה ככה בואו ונזרום עם הרעיון.

 

המיקום בחלל חשוב מאוד ויש להתחשב בשאר הרהיטים שימצאו בחדר. כמובן שעדיף למקם את הארון במקום הכי נוח לנו וגם במקום הכי בולט בדרך כלל ארונות נמצאים אם לא מול דלת הכניסה בקיר המתחבר לקיר שממול הדלת. שאר הרהיטים אמורים להשלים את ארון הבגדים וישנם המון מקרים בהם ארונות לחדר שינה משמשים כפריט עיצובי יותר מאשר פריט שימושי.

 

לא תמיד יהיה לנו מספיק מקום לארון שאנחנו רוצים ולפעמים ננצטרך להתפשר, אבל אסור להתיאש להכל היום יש פתרונות ואם אין לנו מקום לארון שאנחנו רוצים אפשר תמיד ללכת או על ארון קטן יותר או על ארון עם דלתות הזזה. תלוי בשיקולי האחסון וחשיבות גודל הארון והאלמנט העיצובי של הדלתות לבעלי החדר.

 

הארונות לחדר שינה צריכים להתאים לסגנון הבעלים ולסגנון הבית, כמובן שלסגנון החדר, אז כמ שהארון יתאים את החדר אליו כך הארון צריך להתאים את עצמו אל הבית ואל בעלי חדר השינה. כמובן שיש את עניין התקציב ולא תמיד יהיה מספיק כסף לארון המבוקש, יש לציין שדלתות הזזה הם יותר יקרות ואם אין מספיק תקציב אפשר לשקול לקנות ארון עם דלתות סטנדרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *