ארונות הזזה- חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור

בעבר רוב הארונות נבנו עם דלתות נפתחות, היום זה כבר סיפור אחר. חלק מהאנשים מעדיפים לרכוש ארונות הזזה דווקא ולא את הארון הסטנדרטי. אז מה הם היתרונות ובמה עדיף לבחור?

 

באופן כללי ארונות הזזה שמות דגם על פונקציונליות כך שבכל הארונות אפשר להכניס מדפים, מגירות ועוד אלמנטים שיעזרו בבעיית אחסון ויפתרו המון לדוגמא: מגירות נעליים, ווי תליה משתנים, מגירות ומדפים נשלפים ועוד.. ארונות הזזה משדרות משהו אחר מהארונות הסטנדרטיים וזה בגלל השכלול ההנדסי שנעשה. הם משדרות אלגנטיות, יוקרה, מודרניות ואפילו רמז לטכנולוגיה מתקדמת למרות שאין שום דבר טכנולוגי בדבר.

 

ארונות עם דלתות נפתחות הם יותר פשוטים, סטנדרטים עם מדפים רגילים מתקן תליה אחד בדך כלל ולפעמים מגירות לפעמים לא. אך אם מדברים על יופי זה כבר משהו אחר ומשתנה. לארונות נפתחים תמיד יהיה את המראה היותר אותנטי, רטרו מעד, פשוט יותר, אנגלי משהו. לארונות הזזה יהיה מראה מודרני, יותר נקי, יותר חדשני והוא ישדר משהו אחר לגמרי.

 

איכויות הארון גם משפיעות על מחירו ולא רק סוג הדלתות. חשוב מאוד לפני שבוחרים ארון לבדוק את איכות העץ, איכות הפרזול ואיכות הגימור. ישנם כמה סוגי עץ הנפוץ מבין האיכותיים נקרא עץ מלא ואיכותו נמדדת ע"י סוג העץ וצפיפות הסיבים. לגבי הפרזול ישנם המון חברות ויש לשאול את שם החברה המסוימת של הארון המסוים ולברר עליה. חגבי הגימור, זה דבר שרק אתם יכולים לראות כאשר אתם עומדים מול הארון, תעבירו את היד על חיבורי העץ, תבדקו בעין חדה את הדברים הקטנים תחושו את הארון ותבינו אם הגימור הוא באיכות טובה או לא.

 

ארונות הזזה נראים גם ארונות רחף ויש בהם מסילות שמוסתרות ע"י דלתות והם נראים כאילו באוויר. זה יוצר תחושה נהדרת של קידמה ומושך את העניים המתבוננות. היתרון הגדול בדלתות הזזה אלה מתמקד בשאלת האחסון והוא ממקסם את חלל פנים הארון מכיוון שהמסילות אינן תופסות מקום, יתרון נוסך הוא שיותר קל לנקות את המסילות.

 

ארונות הזזה הם הבחירה האידאלית בן מבחינת מקום והן מבחינה עיצובית, אין ספק שאת הארון הבא שלי אני אקנה עם דלתות הזזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *