ארונות בגדים – הסדר הגדול

 

לקראת חג הפסח נכנס בי שד ואני הופכת את כל הבית למגרש המשחקים שלי‫ אני מפנה את כל ארונות המטבח ומנקה אותם מבפנים ומבחוץ ואז מחליטה אלו כלים אני שומרת ואלו כלים אני זורקת. אחרי שאני מסיימת עם ארונות המטבח אני פונה לארונות בגדים. ראשית אני מתחילה עם הארונות בגדים של בעלי ושלי ואחרי שאני מסיימת את מלאכת הסינון, מיון, קיפול וגיהוץ אני פונה לארונות בגדים של הילדים שלי. שם זה הרבה יותר מסובך. יש להם כמויות בגדים מטורפות ובדרך כלל הארונות בגדים עולים על גדותיהם. אני מנסה למיין ראשית את הבגדים שנראים לי יותר בלויים ואני רואה רמזים לכתמים שלא יוצאים (לרוב אין אצלי בגדים עם כתמים). אחרי המיון הראשוני אני מתחילה לעבור על הבגדים ולראות מה כבר קטן מדיי ואפשר להעביר לתרומה.

בדרך כלל אחרי שאני מסיימת עם הארונות בגדים של בעלי ושלי ואז עם הארונות בגדים של הילדים אני גמורה ולא יכולה לראות יותר פרטי לבוש או חומרי ניקוי. אני הולכת לישון ולמחרת בבוקר אני ממשיכה למשרד ולניקיון האמבטיה וארונות האמבטיה. אין מה לעשות- תקופת הפסח היא התקופה לבצע את כל השינויים האלו. לכן בתקופה הזו אני לוקחת לפחות שלושה ימי חופש מהעבודה כדי שאוכל לנקות ולסדר ברצף וללא לחץ. כל אחד מימי הסדר והארגון לקראת חג הפסח הם ימים קשים וטעונים.

הילדים שלי כבר בחופש ולרוב הם לא עוזרים לי כלל בעבודות הבית ובעלי תמיד צריך להתערב ולפייס ביני ובינם. בסופו של דבר הכל תמיד נקי ומסודר ובערב החג כולנו משפחה אחת חמה ואוהבת אבל הדרך לשם רצופה חתחתים וויכוחים. אני מחכה שהילדים שלי יגדלו קצת ואז הם אלו שיהיו אחראיים על הארונות בגדים שלהם ולא יוכלו להתחמק מהחובה שלהם לדאוג שיהיו נקיים ומסודרים. בינתיים הם עוד קטנים מדיי ולכן מאוד קשה להם מוטורית לקפל א הבגדים כמו שצריך ולסדר בארון. אני לא אהיה סבלנית וסלחנית לאורך זמן והם יצטרכו ללמוד לעשות את הפעולות של הסדר והניקיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *