ארון 2 דלתות – ארון שימושי והכרחי

 

הגיוס שלי לצבא היה אחד האירועים הכי מרגשים שהיו בביתנו מאז שאחותי הקטנה נולדה. מדובר באבן דרך אשר מציינת תקופה שהסתיימה ותקופה נוספת חדשה שעמדה בפתח. בזכותה הציונים המעולים שהיו לי בבית הספר קיבלתי מיונים רבים ליחידות מובחרות וכל הליך המיון שלי לבא התחיל עוד כאשר הייתי בכיתה יא. הוריי היו כבר רגילים להסיע אותי לכל מיני מקומות בתל אביב על מנת לעבור מבחני שונים או ללשכת הגיוס בתל השומר על מנת לעבור בדיקות שונות. כאשר סוף סוף החלטתי על המקום אליו רציתי ללכת ולשרת התחלנו לספור לאחור את הימים לקראת הגיוס שלי. אימי מאוד התרגשה לקראת המאורע והתלבטה רבות מה לקנות לי ליום הגיוס.

תקופה מאוד ארוכה הארון שלי כבר לא התאים יותר. הדלתות שלו התחילו להתפרק והייתה לי כמות בגדים גדולה מאוד אשר לא הכילה אותו והייתי צריכה לפזר את הבגדים שלי בארונות נוספים בבית. אימי החליטה שלקראת הגיוס היא ואבי ירכשו עבורי מתנה אשר תשרת אותי בשנים הבאות: ארון 2 דלתות. מאחר מדובר בארון גדול מאוד הם ראו בכך מתנה הולמת לקראת הגיוס שלי, במיוחד לאור העובדה שהארון שהיה לי כבר עמד להתפרק. אימי החליטה שתרכוש ארון 2 דלתות על מנת שיהיה לי נוח יותר באחסון הבגדים והשליפה שלהם ומאחר ומדובר בשתי דלתות נפרדות יש יותר מקום לאחסון הבגדים וגם יותר עמודים לתלייה של בגדים מחויטים.

הייתה מתוכננת לי מסיבה של יומיים בחוף אכזיב לקראת הגיוס וזה היה המועד בו אימי החליטה לקנות לי את הארון 2 דלתות ולספר לי את כל הבגדים. היא גייסה לטובת הפרויקט את אחותי ובן דודתי וכך במשך יומיים מאומצים הן הרכיבו את הארון 2 דלתות וסידרו את כל הבגדים שלי בדיוק כמו שאני אוהבת. כאשר חזרתי הביתה הייתי בשוק. הכל היה מסודר ומאורגן והארון 2 דלתות היה מושלם. בדיוק מה שרציתי. ארון 2 דלתות, גדול, בצבע לבן, אשר הכיל את כל הבגדים שלי והיה עם מראה ארוכה של כל הגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *