ארון הזזה עם מראה

 

ארון הזזה עם מראה הוא ארון מבוקש, שלקוחות רבים בוחרים לקנות עקב יתרונותיו הרבים. ארון הזזה עם מראה אפקטיבי הן בחזית עם מראה היוצרת יופי בחדר ותחושת חלל גדולה יותר (לעומת ארונות רגילים בהם המראה ממוקמת בתוך הארון ולא בחזית) וכן מבחינת נפח האחסון- ארון הזזה עם מראה הוא בעל שטחי אחסון גדולים יותר מאשר ארונות רגילים בעלי דלתות. ארון הזזה עם מראה הוא ארון מעולה המציע פתרון אחסון יעיל יותר עקב נפחו הגדול יותר לעומת ארונות רגילים. ארון הזזה עם מראה יוצר גם אפשרויות עיצוב מרהיבות יותר לחדרים. הן מבחינת תוספת המראה והן מבחינת אפשרויות של שילובי תמונות והדפסים בחזית ארון הזזה. ארון הזזה עם מראה מתאים לכל סוגי החדרים- לחדרי שינה או לחדי הילדים, ומגיע בשילובי חומרים שונים כגון מתכת, עץ או בשילובי זכוכית וכן בצבעים מגוונים.

ארון הזזה עם מראה מתחיל בגודלו ובמבנהו למעשה מהרצפה עד לתקרה, לכן ארון הזזה עם מראה מומלץ במיוחד לחדרים בהם יש חפצים וציוד רב לאחסון כגון חדרי ילדים. ארון הזזה עם מראה ייתן בחדר את המענה הטוב ביותר לניצול שטח מקסימאלי, כיוון שזהו ארון החוסך במקום ועם יכולת אחסון מרובה יותר משאר הארונות בעלי הדלתות הנפתחות. גודלו של ארון הזזה עם מראה הוא גדול הרבה יותר מארונות סטנדרטיים אחרים עקב היותו ממוקם מהרצפה עד לתקרה ועל כן בעל נפח רב יותר, זאת לעומת ארונות רגילים שאינם מגיעים עד לתקרה. ארון הזזה עם מראה הוא בעל נפח גדול יותר לפנים הארון וגם בגובהו כלפי מעלה. יתרון נוסף של ארון הזזה עם מראה, מלבד אפשרויות אחסון רבות הוא גם אפשרות העיצוב המגוונת של הארון עם יכולת להתאים פוסטר אהוב או הדפסים מגוונים על כל חלל הדלתות.
עקב השפע המגוון והעצום של החומרים המצויים, הצבעים המגוונים והמוצרים הנלווים הרבים של ארון הזזה עם מראה, ניתן להגשים כמעט כל רעיון של עיצוב החלל בבחירת ארון הזזה עם מראה ולהתאים זאת לכל טעם, דרישה ותקציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *