אל תסתכל במטבח אלא במה שיש בו -מטבחים

איך הפכו המטבחים לחלק חשוב בחיינו וכיצד קרה שמטבח שהיה בכל בית חלק קטן ופשוט ולגמרי בסיסי, הפך לחלק המרכזי כמעט בכל בית?

 

בעבר הלא רחוק, היו המטבחים בכל בית, פינה קטנה וחמה, לעתים צפופה ומאובזרת ולעתים דלה, אך תמיד היתה בו פעילות אינטנסיבית, אך אף על פי כן, לא היו המטבחים בעלי חשיבות רבה ולא נתנו מספיק דגש למטבח בבית. המטבח שימש כפונקציה ותו לא.

 

מאז ועד היום שינויים רבים קרו בעיצוב הבית וחלק גדול מכך קרה גם למטבח של היום. כמעט בכל בית המטבח הוא חלק חשוב בבית אם לא החלק החשוב ביותר.

 

אנשים משקיעים לא מעט מחשבה למטבחים שהם בונים, קונים או משפצים בביתם.

 

השוק כיום פורה בכל הקשור לעיצוב מטבחים וניתן למצוא היום מיגוון רחב מאוד של מטבחים מעוצבים מכל הסוגים והמיניםץ למעשה, מישהו כיום חושב על המטבח, מקדיש לו לא מעט מחשבה ואמצעים כדי שהמטבח יהיה גם יעיל פונקציונלי ונח, אך גם לא יבייש אף בית להתהדר בו בקדמת הבמה.

 

כשאר אנשים רוכשים בית חדש או בונים בית, אחד הסוגיות המרכזיות בתכנון הבית היא המטבח.

 

אנהשים מפנים משאבים ואנרגיות ולא מעט כסף בכדי לתכנן את המטבח שהם רוצים.

 

חלק מהמטבחים הם כיום חלק בלתי נפרד מהבית. שלא כבעבר, מטבחים בבתים רבים הם בחלל אחד עם הסלון או עם פינת האוכל או הארוח ואינם מסתתרים מאחורי דלת או נישות ניסתרות.

 

לשם כך ובעקבות כך, המטבח צריך להיות מעוצב, בעל מראה טוב ובסגנון שאומר משהו על הבית ועל האנשים שמתגוררים בו.

 

כיצד אנשים בוחרים כיום איך יראה המטבח שלהם?

יש לא מעט מגזינים ואתרי תמונות שמתעסקים בעיצוב מטבחים כחלק מסטיילינג ועיצוב הבית. חלק מעיצוב המטבחים מאוד נגיש כיום בכל אמצעי התקשורת המקובלים ואנשים נחשפים לא מעט לעיצוב מטבחים.

 

ניתן לשוטט באינטרנט ולמצוא לא מעט אפשרויות למטבח מעוצב בסגנונות שונים ורבים, כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו ולהבין מה המטבח שמתאים לו ומה השפה העיצובית שיכולה להיות במטבח האישי שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *