ארון בגדים במבצע -חלומה של כל אשה

הבגד הוא חברה הטוב של כל אשה ולכן ללא ספק שארון בגדים במבצע הוא המקום לכל אחת מאתנו להרגיש בבית, בין חברים.

 

הבית עבורי הוא מקום מבטחים המקום הפרטי שלי בו אני יכולה להיות אני, להשיל מסיכות להוריד תחפושות ולהיות עצמי ולהרגיש בטוחה ונינוחה.

 

גם בתוך הבית, במקלט הפרטי שלי, יש לי את הםינה האינטימית שמורה רק לי, בחדר הפרטי שלי, פינת האוצרות שלי הלא היא ארון בגדים במבצע שקניתי עבור החלומות שלי, התחפושות שלי, או במילים יום יומיות, הבגדים שלי.

 

בכל יום ולעתים מספר פעמים ביום, אני מגיעה אל מקום מבצרי, ארון בגדים במבצע שנקנה והוכן בדיוק למידותי. שמשרת נאמנה ואוסף אליו את כל החלומות שלי שאגרתי במשך השנים.

 

הכל יש בו בארון בגדים במבצע שלי. יש בו את הבגדים שלא לבשתי כבר המון שנים וספק אם אלבש אותם בעתיד. אבל הם שם, תלויים על קולבים בתוך ארון בגדים במבצע ושמורים אתי לנצח. הם כבר לא למידותי, כבר חלפו שנים, נולדו ילדים והגוף השתנה ללא היכר.

 

אבל אותם הבגדים, הם זכרונות למה שהייתי פעם, למי שהייתי בעבר והם חלק בלתי נפרד מתוך ארון בגדים במבצע. אף אחד לא פוגש את אותם הזכרונות פרט אלי.

 

לעתים, אני ניגשת אל ארון בגדים במבצע בקצה החדר הםרטי שלי, פותחת דלת ומדפדפת בין הקולבים.

נזכרת דרך אותם הבגדים בתקופות חיים שהיו וחלפו וחוזרת ולו לרגע אחד של אושר או כאב. כל הזכרונות צפים ועולים בי.

לעתים אני מניחה עלי את אחד הבגדים ומרגישה את אותם הרגעים שחלפו על בשרי.

 

ארון בגדים במצבע, הוא חלק מהנוף שלי, חלק ממני. הוא נמצא שם תמיד איתן ובטוח ויציב כל כך בחיי. הדלת שנפתחת מאירה בכל יום אפשרויות חדשות וגם ישנות.הבגדים שמסודרים על המדפים ועל הקולבים מאירים בי את הצורך להיות אני. להיות מישהי אחרת. להיות גם וגם.

 

ואני מודדת בגד ומביטה במראה שעל ארון בגדים במבצע שקניתי לפני מספר חודשים והוא מרגיש לי כבית, ואפילו כעולם שלם. כי חיים שלמים חבויים בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *