אילו מחבתות כדאי לקנות לבשלן המתחיל?

אם אתם רק עכשיו מתחילים לבשל בבית, בין אם זה בשל מעבר למגורים מחוץ לבית ההורים, או שרק עתה גיליתם את האהבה שלכם לתחום הבישול, ישנם כמה כלים בסיסיים אשר עליכם לרכוש בכדי שתוכלו לבצע את פעולות הבישול השונות בצורה טובה.

כמובן, בשלב הראשון אתם לא צריכים להוציא כסף רב על סוגים רבים של כלי בישול, וישנם כמה סוגים עיקריים שחשוב שתרכשו, כאשר סוג אחד של כלים הוא ללא ספק מחבתות.

מחבתות יכולות לשמש אתכם למגוון רחב מאוד של פעולות שונות במטבח, וכדאי להחזיק כמה סוגים של מחבתות על פי המפורט במאמר זה:

מחבת בסיסית

לכל בשלן מתחיל מומלץ לרכוש מחבת בסיסית בקוטר של כ 28 ס"מ אשר תשמש אותו למגוון רחב של פעולות שונות במטבח. חשוב מאוד להקפיד על כך שזו תהיה מחבת טפלון בעלת ציפוי שאינו נדבק לאוכל. בנוסף, כדאי לרכוש מחבת מברזל בה הוכח כי האוכל יוצא הרבה יותר טוב.

מחבת אישית קטנה

עוד מחבת שכדאי לרכוש היא מחבת אישית קטנה יותר בה ניתן לטגן חביתה ליחיד או לבשל רטבים שונים. מחבת כזו חשובה לבשלנים אשר מבשלים בכמויות קטנות ברוב המקרים ולא תמיד זקוקים לכלי בישול גדולים.

מחבת ווק

אם אתם חובבי אוכל מוקפץ מחבת ווק יכולה לשמש אתכם רבות במטבח. חשוב מאוד לרכוש מחבת בעלת ציפוי שאינו נדבק וכן מחבת איכותית אשר יכולה לעמוד ללא כל בעיה מול אש גבוהה וכמות קטנה של שמן מבלי לשרוף את האוכל ומבלי להתבלות לאחר זמן קצר.

מחבת לטיגון עמוק

עוד מחבת חשובה מאוד שככל הנראה תשתמשו בה רבות הינה מחבת לטיגון עמוק. במקרה זה כדאי לבחור במחבת יצוקה וכבדה אשר תחזיק את השמן הרב בצורה טובה מבלי שכל תנועה תזיז אותה ותגרום לסכנה במטבח. בנוסף, במחבת כזו השמן מתחמם בצורה אחידה יותר וכך לא יקרה מצב בו במקום אחד האוכל מטוגן יתר על המידה ובמקום אחר הוא אינו מבושל.

אלו הן מחבתות חשובות שישמשו כל בשלן מתחיל באופן הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *