מהו הסוד של בית מסודר? -ארונות הזזה

אין דבר יותר חשוב בבית מלהרגיש טוב בבית. כולנו רוצים להכנס לביתנו החמים והנעים ולהרגיש בבית, אחרי שבילינו יום שלם בחוץ, בעבודה או בבית הספר , הבית הוא המקום המוכר והבטוח שלנו . ואין יותר כייף מלפתוח את הדלת ולהתקבל בחיוך רחב של הבית שלנו שאנחנו כל כך אוהבים להיות בו.

 

כמובן שכדי לאהוב להיות בבית, חשוב לתכנן את הבית ולארגן אותו בצורה שנאהב ונרגיש בו נעים ומסופקים. הבית צריך להכיל את כל חפצינו אך חשוב גם שהם יהיו מסודרים ומאורגנים בצורה נבונה שתהיה קשורה להרגלים שלנו ולהתנהלות השגרתית שלנו בבית.

 

אחד האתגרים הגדולים ביותר בבתים, הוא הסדר והארגון. כל כך קשה לשמור בכל רגע נתון על הסדר בעיקר במשפחות עם ילדים כשיש לכל אחד מבני הבית את השגרה הביתית שלו שלעתים מתנגשת עם השגרה של האחר ועם הרצונות של בני הבית האחרים.

 

כשמדובר במשפחות עם ילדים צעירים, הצעצועים והחפצים לעתים מתקשים להשאר רק בתוך הארון, ולא פעם הם מוצאים את דרכם לרצפה , לספה, לסלון ואפילו למטבח.

 

אם נמצא פתרונות מתאימים לחפצים של כל בני המשפחה כמו למשל ארונות הזזה מתאימים שגם הצעירים שבחבורה יוכלו בקלות לפתוח ולסגור אולי נצליח להחלץ מאי סדר בבית ולשמור על שפיות.

 

כדאי להבין את הצרכים של אירגון הציוד בבית ולתכנן ארונות הזזה שיתאימו לכל בני המשפחה באותו החדר בו אמורים להימצא החפצים. ככל שנשנע פחות ציוד מחדר לחדר בבית, כך יהיה קל יותר לשמור על הסדר בבית.

 

ולכן, יש חשיבות להתקין ארונות הזזה בכל חדר בבית. קיימים מיגוון ארונות הזזה כיום בשוק שיכולים להתאים לחדרי שינה – ארונות הזזה לבגדים והנעלה וכן ארונות הזזה שיתאימו בקלות גם לצעצועים ומשחקים של הילדים.

 

אם אין לנו חדר משחקים בבית, ארונות הזזה בחדרי הילדים הם פתרון מושלם לאיחסון הן של ביגוד והן של משחקים.

 

ארונות הזזה אינם תופסים מקום בפתיחתם ולא מפריעים במיקומם לשאר חפצים או רהיטים נוספים הקיימים בחדר והם נפתחים ונסגרים בקלחות רבה, כך שגם ילדים יכולים לפתוח ארונות הזזה בקלות ולהוציא מהם את מבוקשם, כאשר הם ממוקמים במידוף בגובה המתאים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *