אלבומים דיגיטלים

כל מה שחשוב לכם לדעת על אלבום דיגיטלי

כמה כיף שאנו חיים בעולם שבו הטכנולוגיה רק הולכת ומתפתחת, אין כל ספק שרוב החוויות הגדולות ביותר בחיינו מתועדות בתמונות שמלוות אותנו בכל צעד.

הכול מסודר ומתועד באלבומים החל מאלבום הילדות ותיעוד הזיכרונות מגיל שנה ,אלבום הבת מצווה אלבום טיולים אלבום החתונה ועוד ועוד כמו החוויות כך גם התמונות אינן נגמרות.
אם רק היה אפשר להסביר תמונה במילים, רגע… אפשר ?
נחזור להתחלה, כמה טוב שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת וכחלק מההמצאות הגדולות הומצא אלבום דיגיטלי, אלבום שיכול ללוות אותך לכל מקום, תמיד מתחדש, והחשוב ביותר העיצוב לאלבום שלכם!

מהו האלבום הדיגיטלי ?

אלבום שאתם בוחרים כיצד יעוצב מה תהיה גודל התמונה איזו מסגרת ואיזה צבע הרקע, ובמילים אחרות מכניסים חיים לרגעים המשמעותיים בחייכם. את האלבום ניתן לעצב בכל דרך שרק עולה לדמיונכם – ניתן להוסיף כתוביות עם משמעות שייחודית לכם , ניתן לפרוס את התמונה על עמוד בעיצוב איכותי , ניתן להוסיף אייקונים וציורים ועוד ועוד דברים יצירתיים שלא נגמרים. היתרון הניכר ביותר של האלבום הדיגיטלי הוא הגדלת התמונות ועיצוב האלבום בגודל שאתם בוחרים! אין כל ספק שתמונה גדולה בעלת איכות גבוהה משנה לגמרי את תפיסת הראייה, את היופי ואת המשמעות שהיא מעבירה עבור הצופה. בעולם המודרני של היום אין דבר כזה אלבום תמונות או ספרי זיכרונות, כיום ניתן לתקן תמונות להוסיף מלל חופשי ולעשות אלבום מכל הגוונים – נקרא לו בשמו – אלבום דיגיטלי.

טיפ חשוב – לפני שאתם מוציאים אלבום דיגיטלי חשוב שתדעו שכל חברה עובדת עם תוכנה מסוימת ולכן כדאי לברר לפני אם החברה יכולה להוציא אלבום בגודל שאתם מעוניינים.
בגדול – כל מה שעולה לראשכם ניתן להוציא לידי ביטוי על דף!
אלבום דיגיטלי יכול לשמש אתכם בהמון תחומים: שיווק עסקי, זיכרון משפחתי ,מתנה מקורית  ומזכרת לכל החיים בדרך שייחודית אך ורק לכם.
זה הזמן לשנות תפיסה ולזכור שהעולם מתקדם ואנחנו יחד איתו. אל תישארו שאננים וצאו לברר מחירים לאלבום דיגיטלי שילווה אתכם ותמיד יעלה חיוך על פניכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *