כיצד נבחר ארונות בגדים?

 

בחירת ארון בגדים היא משימה לא קלה, קיימים אינספור ארונות בגדים, בסגנונות, עיצובים, סוגים וכן  צבעים שונים. כל ארון עונה על צרכים שונים. ארונות שינה מתאים לחדר ההורים, ארונות הילדים לחדר הילדים, ארונות לאחסון חפצים שונים בבית מתאימים לחדר ארונות או בתוך חדר האמבטיה והטוש. כך שמה שחשוב שנדע מה הצרכים שלנו מהארון שאנו רוצים בטרם נחליט על הארון אותו אנו רוצים לרכוש.

איך נבחר ארון בגדים ממבחר ארונות בגדים?

על מנת לבחור ארון בגדים אשר יתאים לצרכים שלך ממגוון ארונות הבגדים. חשוב לדעת מה הצרכים שלך מארון הבגדים שאתה צריך. הם מדובר על ארון לזוג ללא ילדים, או ארון לרווק ללא ילדים אשר לא צריך ארון עם שטח אחסון גדול. במידה ומדובר על משפחה עם ילדים, תצטרכו ארונות בגדים גדולים יותר עם שטח אחסון גדול ועמוק, וזאת על מנת לאחסן כמות נכבדת של בגדים וכן צעצועים של הילדים אשר מפוזרים ברחבי הבית. לאחר שהתאמנו את הארון לצרכים שלנו, נוכל להזמין אותו מנגר או לרכוש אותו בחנויות רהיטים שונות. בטרם תחליטו על ארון בגדים חשוב לקחת מידות של הארון, אורך* רוחב וגובה, על מנת שהארון יכנס למקום בו הוא אמור להיות.

 

 

טיפים לרכישת ארונות בגדים

בטרם תחליט על ארון בגדים ממגוון ארונות בגדים, חשוב שתשים לב לטיפים הבאים שיעזרו לך מאוד. חשוב שתדע  לאיזה חדר מיועד ארון הבדים, אם מדובר על ארון לחדר ילדים רצוי שיהיה עשוי מעץ מלא על מנת שיחזיק שנים רבות. במידה ומדובר על ארון למקלחת, חשוב שיהיה עשוי מעץ סנדוויץ' על מנת שיראה מעוצב ואסתטי לעין.

תוכל לשדרג את הידיות לידיות מעוצבות יותר, ואף לעשות שילובי גוונים בחזיתות של המגירות. כמובן שתוכל אף לשים שרפרף ליד ארונות גבוהים יותר למקרה הצורך שתצטרך לטפס להוריד חפץ כלשהו.

חשוב שתבחר ארון עם איכות גמר גבוהה ביותר רצוי מעץ מלא, במיוחד שמדובר על ארון בגדים שהולך לשרת אותך שנים רבות. ככל שהארון הבגדים יהיה איכותי יותר וחזק, כך הוא יחזיק שנים רבות מעמד.

 

 

 

 

.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *