שילוב צבע בתוך מטבחים מודרניים

לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר מטבחים מודרניים על טהרת צבעי השחור – לבן, ללא אלמנט צבע נוסף. רבים מחפשים את המראה הנקי, המודרני וההייטקי של מטבחים מודרניים, ולכן בוחרים בצבע אחיד ובוהק במיוחד. יחד עם זאת, שילוב של צבע בתוך מטבחים מהסוג הזה יכול לשדרג בצורה משמעותית מאוד את המטבח, מבלי לפגוע במראה המודרני, היוקרתי והנקי שלו, אם רק תעשו את זה נכון.

חשוב מאוד לזכור כי שילוב צבע בתוך מטבח בו הצבע העיקרי הוא לבן או שחור, הינו שילוב בולט, ולכן אם אתם רוצים להזמין מטבחים מודרניים עם נגיעה של צבע, כדאי לבצע זאת בצורה נכונה כך שהתוצאה הסופית תראה מרשימה ומיוחדת ולא צעקנית ובולטת מידי.

צבע שתוכלו להחליף

עם השנים, הטעם האישי שלנו משתנה, ולכן לא תרצו להשקיע רבות במטבח שבעוד 4-5 שנים יראה לכם פחות מרשים ותצטרכו להחליף אותו. לכן, אם אתם מעצבים מטבחים מודרניים כדאי לשלב את הנגיעות של הצבע באביזרים או חלקים שניתן להחליף בקלות רבה יותר, ולא בעלות גבוהה.

למשל, את הארונות, השיש, חיפוי הקיר וכדומה כדאי להזמין בצבעים נייטרלים שיוכלו להתאים לכל סגנון עיצוב עתידי שתרצו ליישם בבית. לעומת זאת, את הצבע והפריטים המודרניים כדאי להכניס דרך אקססוריז, צבע קיר או אפילו ידיות – אלמנטים שקל מאוד להחליף ואפילו לא צריכים איש מקצוע לשם כך.

התחברו לצד הפנימי שלכם

כאשר אתם מעצבים מטבחים מודרניים חשוב מאוד שלא תנסו לחקות מטבחים שראיתם אצל חברים או מכרים, אלא קודם כל חשבו מה אתם באמת אוהבים, למה אתם מתחברים ואיך אתם רוצים שיראה המטבח שלכם. זכרו כי ההוצאה על מטבח היא הוצאה לא קטנה כלל, ואם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שאתם משקיעים את הכסף שלכם במשהו שילווה אתכם למשך שנים רבות ותרגישו איתו בטוחים ומרוצים גם לאחר זמן רב.

לסיכום, שילוב צבע במטבח מודרני יכול לשדרג את המטבח בצורה משמעותית, אם רק תדעו כיצד לשלב אותו נכון, ולשלב אותו במקומות שתוכלו להחליף כשימאס לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *