רכישת מתנות באינטרנט

היום אפשר לקנות מתנות דרך האינטרנט, לכל מטרה או אירוע מיוחד, ואפשר לעשות את הרכישה באופן מאובטח, שחוסך הרבה זמן וגם הרבה כסף. אתם כבר לא צריכים לרוץ בין החנויות כדי למצוא את המתנה המושלמת.

אם פעם היינו צריכים לרוץ מחנות אחת לאחרת כדי למצוא את המתנה המושלמת ליום הולדת, חג או אירוע מיוחד אחר, היום אנחנו לא צריכים בכלל לצאת מהבית כדי לחפש מתנות, ואפילו לא כדי לקנות אותן. במקום הכי נוח לנו, על הכיסא מול המחשב בבית, אנחנו יכולים לחפש מתנה, לקנות אותה עם כרטיס האשראי ואפילו לקבל אותה עד לפתח הבית (או לכל הפחות לסניף הדואר הכי קרוב לבית). רשתות רבות פותחות מעין "סניפים אינטרנטיים" בהם ניתן להזמין מוצרים עד הבית, נציין לדוגמה את רשת ורדינון, חנות הבגדים קדס, חנויות תכשיטים ועוד.

בקניית מתנות אונליין, יש לקחת בחשבון:

כל עוד מצאתם אתר שאתם יכולים לעשות בו רכישה עם כרטיס האשראי שלכם באופן מאובטח, אתם יכולים להיות רגועים, מצאתם דרך לחסוך לכם לא מעט כסף וגם הרבה זמן בנסיעות וחיפושים. יתרון נוסף של הרכישה דרך האינטרנט הוא שבאינטרנט תוכלו למצוא מבחר הרבה יותר גדול של מתנות שלא תמצאו בחנויות; חלקן שייכות לחברות שהחנות היחידה שלהן היא מקוונת וכמובן שיש לכם גישה לחברות בחו"ל שעושות משלוחים לארץ.

הדבר היחיד שיכול להוות בעיה הוא המשלוח, ואתם צריכים לבדוק שהחברה אכן מבצעת משלוחים, כמה זמן ייקח לפריט להגיע ומהי עלות המשלוח. הרבה פעמים הוספת המשלוח לעלויות הופכת את הרכישה לפחות משתלמת, בהשוואה לרכישה ישירות מהחנות.

עוד דבר שאתם צריכים לשים לב אליו הוא שירות המשלוחים של החברה. כדי לקבל מתנות שקניתן אונליין שלמות ותקינות, כדאי לבדוק חוות דעת של לקוחות כדי לקבל מושג לגבי טיב השירות. יהיה מצער אם מתנה שקניתם תגיע עם נזק, אפילו שריטה קטנה. ואם כבר בנזקים עסקינן, חשוב לברר מול החברה האם מקבלים אחריות.

פתק החלפה – יכול להיות שהמתנה שקניתם לא תמצא חן בעיני מי שמקבל אותה, ולכן חשוב שיהיה בידיכם פתק החלפה לתת לו, כדי שיוכל להחליף אותה. אם אתם קונים את המתנה מחו"ל, בררו לגבי תהליך החלפת המתנה- תוך כמה זמן מיום הרכישה אפשר לבצע החלפה, תוך כמה זמן ההחלפה תתבצע והמתנה החלופית תגיע וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *