קניות באינטרנט | סופר אונליין | קניות באינטרנט – סופרמרקט באינטרנט

סופרמרקט באינטרנט – הכי נוח למשפחות

אם יש לכם ילדים קטנים בנוסף לעבודה ו/או לימודים, סופרמרקט באינטרנט הוא הדרך הכי טובה לעשות קניות. הנה לכם מידע בנושא וגם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הקנייה בדרך הנכונה.

לא קל לגדל ילדים קטנים, ובפרט אם צריך לשלב בזה גם עבודה ו/או לימודים. אפילו דבר בסיסי ולכאורה פשוט כמו לעשות קניות לבית הוא מטלה מכבידה ומסובכת כשיש ילדים קטנים- או שהולכים יחד עם הילדים ואלו מפריעים עד החזרה הביתה, או שמחפשים להם מישהו שישמור עליהם בזמן שעושים קניות. בין לבין, גם צריך ללמוד או לטפל בעבודה שמביאים הביתה.

יש גם אופציה אחרת, שלא הרבה מודעים לה או זוכרים שהיא קיימת, והיא לבחור סופרמרקט באינטרנט שדרכו יתבצעו כל הקניות לבית.

למה זה כדאי להורים?

הורים שצריכים לעשות קניות לבית לא צריכים לצאת במיוחד עם הילדים או לחפש להם בייביסיטר כדי שיוכלו ללכת בלעדיהם ולעשות את הקנייה ברוגע ובלי לחץ; הם גם לא צריכים להתעכב בחזרה הביתה אחרי הלימודים או העבודה כי הם צריכים לעשות עצירה בסופר ולהביא מצרכים כאלו ואחרים.

סופרמרקט באינטרנט חוסך להורים הרבה זמן ובעיקר הרבה טרחה. את הקניות לבית הם יכולים לסיים תוך דקות ספורות, אפילו כאשר מדובר בקנייה גדולה מאוד.

כל הורה יכול

ההורים הצעירים של היום מכירים את האינטרנט ויש להם אינטואיציה להשתמש באופן הנכון ובקלות בכל אתר שבו הם גולשים. כך הדבר גם עם סופרמרקט באינטרנט שדרכו הם רוצים לעשות את הקניות לבית.

כל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מהיתרונות של הסופר המקוון זה להתחיל עם תהליך הרשמה קצר, שבו בוחרים את סוג הלקוח – פרטי או עסקי – רושמים פרטים אישיים ויוצרים שם משתמש וסיסמא. לאחר מכן, אפשר להתחיל לעשות את הקניות. בכל פעם שרוצים לעשות קנייה, פשוט מתחברים לפי שם משתמש וסיסמא שניתנו בעת ההרשמה. אם במקרה התחלתם לאסוף מצרכים אבל מסיבה כלשהי התנתקתם מהפרופיל שלכם, בעת התחברות מחדש סל הקניות יישאר כפי שהיה קודם, עם כל המצרכים שכבר הוספתם לתוכו.

המלצות לקונים חדשים

אם אתם מתכוונים לעשות קניות דרך סופרמרקט באינטרנט בפעם הראשונה, יש כמה דברים שכדאי לכם לשים לב אליהם ולזכור תמיד.

דבר ראשון, עליכם לבדוק האם בכלל יש לכם אפשרות לעשות הזמנה של משלוח. אם הרשת לא עושה משלוחים ליישוב או אפילו לשכונה שלכם, תצטרכו לעשות איסוף עצמי (כמובן שגם זה מהיר ונוח יותר, אך פחות).

דבר שני, כדאי לבדוק היטב את סל הקניות לפני שעושים את התשלום הסופי- האם יש מצרכים שנבחרו בטעות או לחילופין האם יש מוצרים שחסרים?

אם אתם יודעים שאינכם יכולים להיות בבית בשעות שבהן עושים את המשלוחים לאזורכם, מומלץ שלא לקנות מוצרי חלב אם הקנייה נעשית בקיץ, כדי שהמצרכים לא יעמדו בחוץ ויחמיצו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *