פוליסת ביטוח עסק | ביטוח אובדן כושר עבודה | מחיר פוליסה – ביטוח עסק

ביטוח עסק

כל אחד שפותח עסק חדש חייב לקחת בחשבון טינספור מרכיבים שקשורים בעסק. לקנות או להשכיר מקום ישמש אותו, כגון משרד או סטודיו, חנות או כל חלל אחר שמתאים לסוג העסק. הוא צריך לצייד את המקום שלו בציוד שקשור לעסק שלו, ריהוט, איחסון, לעתים גם מחסן הוא צורך בסיסי בעסק. ציוד חשמלי וכמובן את הציוד הקשור לעסק עצמו, סחורה או דגמים וכדומה.

בעל העסק אף צריך לקחת לעתים עובדים שיעבדו אתו בעסק ושתפקידם יהיה מוגדר בעסק, אם זה מוכרים, אחראי משרד , אנשי מכירות, או מוקדנים וכדומה.

בעל העסק החדש צריך להיות מודע להוצאות וההכנסות המתקיימות בעסק באופן מסודר ומחושב כדי שהעסק יצליח יש לעקוב אחר כלכלת העסק. לעתים יש צורך במיחשוב או מנהל חשבונות חיצוני שיעשה זאת עבורו.

המון דברים והרבה משימות נילווים לפתיחת עסק חדש ואחד הדברים החשובים בפתיחת עסק שבעלי עסקים שוכחים לעתים או שאינם מודעים אליו הוא ביטוח עסק. הכוונה בביטוח עסק, לבטח את העסק מפני מספר דברים שעלולים להגרם חלילה בעתיד לעסק או לעובדים. בכדי להיות מחושב ומוגן גם לעתיד, צריך בעל העסק לרכוש פוליסת ביטוח עסק שזו תכסה מקרים מצערים של נזקים לעסק עצמו כמו למשל, שריפה במקום העסק, גניבה או נזק מפני גורם חיצוני אחר כמו נזקי פגעי טבע וכדומה אף פעם אי אפשר להיות בטוחים שהכל ימשיך כשורה, יש הפתעות בחיים ולעתים הן אינן נעימות ואם יש בידיך ביטוח עסק, לפחות הרגשת הביטחון עולה, ביטוח עסק מגן על העסק מכל כך הרבה פגיעות או תקלות שעלולות להיווצר במרוצת הזמן כשהעסק פועל.

מלבד נזקים לעסק עצמו עלולים להגרם חלילה נזקים אחרים גם בנפש, למשל לבעל העסק או לשאר העובדים שנמצאים בעסק עצמו, במצב כזה ביטוח עסק יכסה את עלויות הנזקים באם תעשה תביעה שכזו על ידי אחד מעובדי העסק.

נזק נוסף שעלול חלילה להיגרם בעסק וביטוח עסק יכסה גם אותו, זהו פגיעה ברכוש העסק. למשל פגיעה בציוד או סחורה שהעסק מחזיק ברשותו, פגעי מים או חשמל שעלולים להרטיב או לשרוף ציוד שלם ויקר של העסק שבלעדיו לא ניתן להפעיל ולהמשיך את העבודה בעסק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *