על יונדאי i10 כבר שמעתם?

על יונדאי i10 כבר שמעתם?

משתדרגים? מחפשים רכב חדש להתפנק איתו בנסיעות ארוכות על הכביש? מתלבטים? בין אם יצא לכם או לא יצא לכם לשמוע על יונדאי i10, להלן כל הסיבות שהופכות אותו לרכב ששווה להשקיע בו את הכסף שלכם.

כל הסיבות לרכוש את היודנאי i10

היונדאי מדגם i10 היא קודם כל רכב של יונדאי, ואם אתם עדיין לא יודעים מה זה אומר, ולמה זה מפתה, הנה כמה סיבות: יונדאי נחשבת מותג רכב פופולארי ביותר בישראל, היא מייצרת רכבים שמחיריהם נוחים ומגוון סוגי הרכבים שמציעה החברה הוא רב. בשל הסיבות הללו, חברות ליסינג רבות בוחרות לעבוד עם יונדאי.

כפי שנכתב במגזין אוטו, המכונית עברה לאחרונה שינוי חיובי ביותר מבחינת העיצוב, שנראה כעת הרבה יותר מודרני והרמוני.

מבחינת עיצוב החלל הפנימי שלה, יודנאי i10 מעניקה חווית נסיעה נוחה: זהו רכב עם הנדסת אנוש מתקדמת, שתא המטען שלו גדול, ועל כן מתאים למגוון צרכים, המושב האחורי ניתן לקיפול וכל המושבים מספקים תמיכה אידיאלית לגב ולגוף. בכך הופך הדגם הנידון לפונקציונאלי ביותר.

הגודל היחסית קטן של המכונית הופך אותה לרכב נוח מאוד במיוחד עבור מי שמבלים את עיקר זמנם על הכביש בתוך הערים.

מבחינה טכנולוגית, האבזור ברכב הוא מתקדם, מה שמאפשר נוחות מירבית במהלך הנסיעה, מה שמזכיר מעט את העיצוב של שברולט מדגם קרוז.  4 חלונות חשמליים, תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית לבחירה, מנוע בנזין חסכוני, הגה כוח חשמלי שניתן לשלוט בו ללא מאמץ מרובה ואבזור בטיחותי שעומד בתקנים- אלו רק כמה דוגמאות לרכיבים המשוכללים שקיימים במכונית.

צריכת הדלק החסכונית של הרכב והמנוע שלו, שעומד בתקנים הדרושים למניעת זיהום אוויר, (בניגוד לשברולט קרוז) הופכים את היונדאי i10 לרכב ידידותי לסביבה.

יונדאי i10
הנהיגה ביונדאי i10 כל כך בטוחה שאתם יכולים לגמרי להירגע

במבחני ריסוק זוכה יודנאי i10 ל-4 כוכבים. למען בטיחות מירבית קיימים ברכב אזורי קריסה ואמצעים נוספים לתיעול כוחות התנגשות, כריות אוויר קדמיות המספקות הגנה במקרה של תאונת דרכים חזיתית, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת בקרת משיכה ועוד.
רכב זה מספק רמות הגנה גבוהות, והוא מתאים לנהגים שנהיגה זהירה ובטוחה היא ערך עליון עבורם.

היונדאי i10 עוצבה בסגנון אירופאי, והיא מתאימה לצרכנים אירופאיים מערביים.
עבור ישראליים שאוהבים את הניחוח האירופאי ואת הסטייל- דגם זה הוא מושלם, והוא יאפשר להם להרגיש שהם נוסעים על כבישי אירופה, למרות שהם בעצם על איילון.

יודנאי i10 בכל צבעי הקשת

הרכב מגיע ב-14 צבעים וגוונים שונים, כך שההיצע הוא יחסית גדול, והוא מאפשר לכל מי שמחפש רכב חדש, קטן ומדליק למצוא בדיוק את המכונית שתתיישב עם העדפות הצבעים שלו ועם הסגנון העיצובי שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *