עיצוב מטבחים -מה שאוכל יכול לעשות לבית

בכל הנוגע לעיצוב מטבחים כנראה שיש לי הרבה מה ללמוד.

 

כשהחלטנו לשפץ את הבית, החלטתי שאעשה הכל בעצמי, ללא עזרה מקצועית של מעצבים. אחרי הכל יש לי מספיק ניסיון כמעצבת פנים בסידור וסטיילינג של הבית.

 

כנראה שלעצב את הבית שלך זה קצת יותר קשה מלעצב בתיםשל אחרים. כל התיאוריות והניסיון שיש לי נעלמו כאשר ההחלטות הוסיפו גם מימד רגשי.

 

ובכל זאת, הצלחתי לעצב את רב הפינות החדשות בבית. מסלון ועד חדרי ילדים, חדר עבודה ואפילו את המקלחת והשירותים.

 

וכשהגעתי למטבח, הסיפור היה שונה לגמרי. עיצוב מטבחים היא עבודה מסוג אחר לגמרי.

 

הפונקציונליות של המטבח הקיים היתה לוקה בחסר עבור משפחתנו והחלטנו ללכת על מטבח חדש לגמרי. אך כשמדובר בעיצוב מטבחים, אין הכוונה רק לבחירת הצבע והדוגמה של השיש ואין הדבר מסתכם בהחלטות של דלתות ארונות או ידיות. כדי שהמטבח יהיה מתוכנן כמו שצריך ויתאים באופן ברור לצרכי הבית, הייתי זקוקה ליד מכוונת, למישהו שהוא מומחה בעיצוב מטבחים.

 

למזלי הרב, כשהגעתי להזמין מטבח, נתקלתי בצוות בעל ותק וניסיון רב בעיצוב מטבחים שהיו מספיק קשובים לצרכים שלי וייעצו לי בצורה יוצאת מן הכלל.

 

אחרי הכל לא פשוט לתת עצות למישהי מהתחום שיודעת מה היא רוצה. כל הנושא של עיצוב מטבחים זר לי כיוון שלא עסקתי בכך מעולם ברמה המקצועית וכל העזרה שקבלתי היתה בדיוק במקום.

 

השלב הראשון בעיצוב מטבחים הוא לברר עם בעלי הבית מה הם הצרכים שלהם לגבי מטבח.

 

כיצד מתנהל הבית סביב המטבח, האם יש בשלנים בבית שמרבים להשתמש בו, האם יש ילדים צעירים בבית עצמאיים שנוהגים להשתמש במטבח, האם המטבח הינו פעיל ברב שעות היום או שמא בעיקר אוכלים בחוץ, ועוד שאלות הנוגעות לחיים בבית בהקשר של אוכל, בישול, ארוחות וכל הצד הקולינרי שקשור למטבח.

 

ברגע שיודעים לענות על השאלות הללו ומבינים מה הם הצרכים של המשפחה מהמטבח, ניתן להתחיל לעבוד על עיצוב מטבחים מהרמה הפרקטית ועד לרמה העיצובית והסטיילינג.

 

בסופו של דבר הפנייה לעיצוב מטבחים באופן מקצועי השתלמה לי ולמשפחתי ואני מרוצה מאוד מהתוצאה ונהנית מהמטבח המעוצב החדש שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *