עוברים דירה: איך לבחור את הדירה החדשה?- גינדי

גינדי

 עוברים דירה: איך לבחור את הדירה החדשה?- גינדי

רוצים דירה חדשה של גינדי במרכז הארץ, או אלי לעבור לגור בצפון הפסטורלי? הנה כמה טיפים לחיפוש הדירה החדשה שתתאים לכם. וגם, איך למצוא קונים לדירה הישנה מהר יותר.

כל הנתונים מראים שעכשיו זה הזמן הכי טוב למכור את הדירה הישנה ולקנות דירה חדשה. היצע הדירות החדשות מגוון יותר. אפשר למצוא דירות עם 3 חדרים, ולא רק דירות למשפחות גדולות. ההבדל בין המחירים של דירות ישנות לבין מחירי דירות חדשות כבר לא גדול כמו שהיה בעבר, כך שאם אתם גרים במרכז הארץ, תוכלו לרכוש דירה חדשה של גינדי בלי לקחת הלוואה גדולה כדי לכסות את ההפרש בין המחיר שלה לבין הרווח על מכירת הדירה הישנה.

דגשים לחיפוש הדירה החדשה בפרויקט גינדי

אחרי שהתרגלתם לדירה שיש לכם, סביר להניח שתרצו לקנות דירה חדשה עם מאפיינים דומים, אך זו לא בהכרח הבחירה הנכונה. אולי מעבר לדירה חדשה זו הזדמנות מצוינת לצאת מהגבולות המוכרים ולחפש דירה טובה יותר. גינדי ועוד מגוון חברות בנייה מובילות בישראל יכולות להציע לכם דירות באיכות ללא פשרות, עם עיצוב יוקרתי אך קל לתחזוקה באופן יחסי, ומרבית הפרויקטים נמצאים במיקומים מבוקשים שיספקו לכם איכות חיים.

כשאתם מחפשים דירה חדשה, שימו לב למיקום שלה, לגודל ולמספר החדרים. אם אתם רוצים לקנות דירה לכל החיים, בדקו שהפרויקט שבו היא נמצאת כולל תנאים שיהיו חשובים לכם בשלב מאוחר יותר, בפרט לעת זקנה, כמו מעלית.

במידה והפרויקט שבו אתם רוצים לקנות דירה חדשה כבר מאוכלס, כדאי לגשש בסביבה ולהכיר קצת את כל אלו שיכולים להיות השכנים שלכם. מומלץ גם לבדוק כיצד ועד הבית מתפקד והאם הוא דואג לשמור על המבנה בצורה הטובה ביותר.

דגשים למכירת הדירה הישנה

כדי שתוכלו לקנות דירה חדשה בפרויקט  גינדי או דירה בפרויקט חדש אחר מבלי להיכנס בפעם השנייה למעגל אכזרי של החזר משכנתא, חשוב שתביאו את הדירה הישנה שלכם לרמה הגבוהה ביותר, ככל שהתקציב מאפשר לכם. ככל שתשקיעו יותר בדירה שלכם, כך היא תהיה שווה יותר, ובעקבות כך ההלוואה שתצטרכו לקחת עבור רכישת הדירה החדשה תהיה קטנה יותר. כדאי לבדוק את האופציה למכור את הדירה בעזרת חברת תיווך.

לסיכום, אם יש בבעלותכם דירה ישנה, עדיין לא מאוחר מדי לעשות ממנה רווח גדול ולעבור לדירה חדשה. אם תשפצו את הדירה הישנה, המעבר לדירה החדשה יהיה נוח יותר מבחינה כלכלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *