פיתוח תמונות

ספר תמונות מודפס או ספר תמונות דיגיטלי

אין כמו ספר תמונות, בו ניתן לעיין בתמונות שונות, המספרות סיפור יפה. אך השאלה היא – באיזה ספר תמונות לבחור, מודפס או דיגיטלי? הן לספר תמונות מודפס והן לספר תמונות דיגיטלי יש יתרונות וחסרונות, ועל מנת להחליט מבין השניים, כדאי להכיר היטב את כל היתרונות והחסרונות:

ספר תמונות מודפס

היתרונות: ספר תמונות מודפס הוא קשיח ומוחשי, ניתן לעיין בו בכל זמן נתון כל עוד אתם לידו – הוא לא תלוי ברשת אינטרנט כלשהי או בזמינות למחשב. בנוסף, ספר תמונות מודפס משמש כפריט נהדר בבית – על השולחן סלון כדי שהאורחים יבחינו ויעיינו בו "במקרה", בספרייה של הספרים או פשוט בחדר השינה לעיונכם האישי בלבד. אך מעבר לכל, פיתוח תמונות לספר יוצר יצירה מרשימה ויפה. כי עם כל הכבוד למסך הלפטופ או המחשב (ויש כבוד) אין תחליף לדבר האמיתי, לגעת בתמונות ולהרגיש את הרגעים הנצורים בתמונות.

החסרונות: מכיוון שיש להדפיסו, ספר תמונות מודפס הוא יקר יותר מאחיו הדיגיטלי. מאותה הסיבה, הוא גם פחות ידידותי לסביבה. בנוסף, הנגישות אליו היא מוגבלת שכן היא מוחשית כך אם אתם רוצים להראות אותו לקרוביכם שבחו"ל, זה בעייתי. ומנגד, גם הנגישות הדלה אליו יכולה לעיתים להיות שלא בשליטתכם – כל מי שרואה את האלבום יכול לעיין בו, גם אנשים שאתם פחות רוצים בכך.

ספר תמונות דיגיטלי

היתרונות: זול יותר וידידותי לסביבה. נגיש לכל מי שאתם רק חפצים – כל מה שצריך לעשות זה לשלוח לינק למי שאתם רוצים שיראה את האלבום והוא כבר יתרשם לבד. בנוסף, תוכלו לשתף אותו בכל רשת חברתית שהיא – פייסבוק, טוויטר וכדומה.

החסרונות: החוויה של לשבת ליד מי שמעיין באלבום, להסביר לו ולראות את פניו בזמן שהוא חווה את הרגעים בתמונות – נעלמת כליל. בנוסף, היות הספר לא מוחשי מקשה על שמירה עליו ואין לדעת אם בעתיד הלינק יעבוד ומה יעלה בגורל של האתר דרכו עיצבתם את הספר תמונות הדיגיטלי. בנוסף, התוצר הרבה פחות מרשים מאשר פיתוח תמונות לספר מודפס, והתגובות של האנשים אליו בהתאם.

לסיכום פיתוח תמונות לספר מודפס מאשר לנו לציג אותו ולהתגאות בו כאשר נרצה לעומת ספר תמונות דיגיטלי המצריך חיבור לרשת האינטרנטית ומספר האנשים אשר יכולים להביט בו תלוי בגודל המסך. אנו נותנים לקרואים שלנו הטבה ייחודית להדפסת אלבום תמונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *