ניקיון אינה עבודה קשה -שואבי אבק

ניקיון מעולם לא היה הצד החזק שלי.

זה לא שאני לא אוהבת שהבית שלי נקי ומסודר, אני פשוט לא אוהבת לעבוד קשה כדי שזה יקרה. ובגלל שניקיון ואחזקת הבית היא עבודה קשה מאוד וסזיפית, אני לא מתעקשת עליה.

 

לכן, נדהמתי כשיום אחד הפתעתי חברה קרובה והגעתי אליה לביתה בזמן שניקתה את הבית.

 

זוהי חברה שבשונה ממני היא מאוד אוהבת ניקיון ועושה הכל כדי לשמור על ביתה נקי בכל הסטנדרטים כל הזמן. בביתה בלבד יש 3 שואבי אבק אחד בכל קומה ומפלס בכדי שלא תאלץ לעלות או לרדת במשדרגות עם שואבי אבק ביד.

 

כשנכנסתי לביתה וראיתי מה היא עושה עם שואבי אבק, תפיסתי על ניקיון השתנתה כליל.

 

ראיתי שהיא שואבת עם שואבי אבק את הרצפה, לא רק את השטיחים או את הספות, גם את האזורים שאינם מכוסים כלל בטקסטיל ולכאורה ניתן לטאטא או לשטוף, היא נוהגת להפעיל את שואבי אבק הביתיים שלה ולעבור בקלילות אתם על הרצפה כאילו היו מטאטא, רק ששואבי אבק יונקים בזריזות את הלכלכוך מהרצפה מבלי להתאמץ בכח, ומבלי הצורך לאסוף אותו מהרצפה.

 

הרעיון הגאוני של שואבי אבק כפתרון לרצפה הדליק אצלי נורת נקיון קטנה במוחי שהיתה מכוסה באבק שנים רבות והחלטתי להוציא את שואבי אבק הפרטיים שלי מהבויידעם.

 

וכך היה, שואב אבק אחד יצא לסלון ושאב אותו ומשם טייל בכל חלקי הבית, והתוצאה היתה מפתיעה ומדהימה.

כמעט לא היה צורך לעבור עם סמרטוט רטוב אחרי הפעולה הפשוטה הזו

 

מאז אותו היום כבר רכשתי לי שואבי אבק חדישים שעושים את הפעולה ביעילות ובמהירות רבה יותר.

והיום אני גאה לספר שאמנם איני חובבת ניקיון גדולה, אך דווקא בגלל זה רכשתי לי הרגלי נקיון מבריקים ביותר שכוללים שתי ידיים פנויות, שואבי אבק ו5 דקות בלבד.

 

כך כשאני שואבת את הבית מכל האבק, הלכלוך , שיערות הכלב ועוד מיני מזיקים שביקרו בלי כל רשות בביתי, אני מתמוגגת מנחת. לא צריך להתאמץ או להתכופף או לעבוד קשה, כי שואבי אבק עושים עבורי את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *