נושא משרה | ביטוח דירקטורים ונושאי משרה | ביטוחים – ביטוח דירקטורים

ביטוח דירקטורים

 

ביטוח דירקטורים אלו הם תפקידים ניהוליים מהעולם הפיננסי אשר טומנים אחריות גדולה ביותר.

בעלי אותם תפקידים עוסקים בקבלה של החלטות אשר נעשות מדי יום, והכל תלת הוראות של ביצועים שונים ושל הנחיות.

הפעילויות אשר מתקיימות גורמות לדירקטורים להיחשף אל מול תביעות כספיות אשר מתנהלות מצידם של הנפגעים גם כאשר מדובר בהפסד כספי.

הפוליסה של ביטוח דירקטורים נועדה עבור נושאי משרה מסוימים כמו אלו אשר עוסקים כבעלי תפקידים בכירים, סמנכ"לים, מנהלי עסקים ועוד בכירים נוספים בכירים.

הגדרתו של נושא זה קיבלה משמעות חזקה יותר בשנים האחרונות, גם אם האדם עוסק במשרה פשוטה ובתפקיד שהוא איננו ניהולי עדיין זה יכול להיות תקף ומתאים עבורו.

הביטוח דירקטורים מכסה הוצאות הגנה משפטית. וכן הוא נועד בכדי לתת כיסוי נגד תביעות שנובעות מתוצאה של טעות.

למשל הצהרה שהיא איננה מדויקת,חריגה מסמכות, הפרת חובה מקצועית, רשלנות שנעשתה, ועוד.

כמו כן ביטוח זה מעניק כיסוי רטרואקטיבי עבור מקרים שקרו לפני שנכנס הביטוח לתוקף. אותם מקרים אינם היו ידועים למבוטח בעת שהוא רכש את הביטוח.

כמו כן ביטוח דירקטורים מעניק גם כיסוי נגד תביעות אשר הוגשו נגד המבוטח במהלך תקופת הביטוח על דברים שנעשו מתוקף תפקידו שלא כדין.

 

התכנית של ביטוח דירקטורים מעניקה שמירה על הביטחון הכלכלי שכבר קיים, ביטוח דירקטורים זוהי השקעה הנבונה ביותר שניתן לעשות.

התוכנית של אחריות דירקטורים ונושאי משרה מכסה תביעות שהגישו אותם נגד נושא משרה במשך תקופת הביטוח.

בעת שמכהנים כדירקטורים ישנה חשיפה אל מול תביעות רבות אשר נובעות כתוצאה מפעילות ניהולית ועסקית שמתקיימת במסגרת תפקיד זה.

 

אלו אשר עוסקים כמנהלי עסקים כסמנכ"לים וכעובדים בכירים במשרות שונות, ביטוח הדירקטורים יכול להיות בדיוק המענה הנכון עבורם.

הגדרתו של נושא זה הורחבה מאד בשנים האחרונות.

 

ביטוח דירקטורים הא ביטוח אשר מכסה תביעות שהוגשו נגד נושאי המשרה, וזה נעשה בעקבות הפרה של חובה, טעות, הצהרה מסוימת שאינה מדויקת, רשלנות והזנחה ועוד.

קורים מצבים אשר מתרחשים מקרים שונים, אם אותם מיקרים התרחשו טרם אשר נכנס הביטוח לתוקף והם אינם היו ידועים למבוטח בעת שהתחיל הביטוח אזי ניתן כיסוי רטרואקטיבי על כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *