מסגרת כרטיס אשראי עסקי | כרטיסי אשראי | תשלומים – כרטיס אשראי עסקי

מסגרת כרטיס אשראי עסקי | כרטיסי אשראי | תשלומים – כרטיס אשראי עסקי

כל בעל עסק או בכיר שכיר בחברה זקוק לכרטיס אשראי עסקי שאיתו יוכל להתנהל כלכלית בכל הנוגע לעבודה.

כאשר בעל העסק צריך לבצע רכישות שונות לטובת העסק ומעוניין לעשות זאת בכרטיס אשראי שיתן לו תשלומים נוחים ולא יצטרך לשלם במזומן או בשיקים, יוכל בעל העסק להשתשמש בכרטיס אשראי עסקי שהנפיקו עבורו במיוחד לעסק לצרכים אלו.

לעתים גם תשלומים עבורים יכולים להעשות באמצעות כרטיס אשראי עסקי, למשל אירוח עיסקי שפעמים רבות גורר תשלום במסעדה או במלון לצורך אירוח קולגות עסקיות.

פעמים רבות, בעלי עסק עצמאי קטן נוטים לערבב את תשלומיהם והוצאותיהם בין החשבון הפרטי שלהם ובין החשבון העסקי שלהם ולכן לטובתו רצוי לו להנפיק כרטיס אשראי עסקי, שישרת אך ורק את העסק, כך הוא יכול לשלוט בהוצאות העסקיות, לתכנן נכון את צעדיו הכלכלי בעסק ולעשות הפרדה מוחלטת מההוצאות הפרטיות ובין ההוצאות העסקיות ובכך להתנהל נכון מבחינה כלכלית הן בחשבון האישי והן בחשבון העסקי.

יתרון נוסף שיש לבעל העסק כאשר הוא משתמש בכרטיס אשראי עסקי, הוא מעקב צמוד אחר התנועות העסקיות שלו בחשבון העו"ש העסקי, בעזרת כרטיס האשראי יוכל לעשות סיכום בסוף חודש ולדעת בדיוק מה רכש ועל מה שילם, אילו חשבונות שולמו ואילו רכישות נעשו לצורך העבודה, כך יוכל להעריך טוב יותר את הוצאותיו הכלכליות ולהערך בהתאם. מעקב כלכלי צמוד הינו חשוב ביותר בעסק, בעיקר כשההוצאות הן דינמיות ומשתנות. כאשר מבצעים את רב ההוצאות בכרטיס אשראי עסקי, יש מעקב צמוד וקבוע אחר כל הוצאה שנעשתה וניתן ללמוד ממנה להמשך ההתנהלות הכלכלית בעסק.

רב האנשים בארץ ובחו"ל מתנהלים בעזרת כרטיס אשראי, זה חוסך להם זמן ונותן להם אשראי גבוה ומעקב אחר ההוצאות, אין ספק שגם בעסק כדאי ורצוי להתנהל בעזרת כרטיס אשראי, כאמור כרטיס אשראי עסקי שרשום על שם החברה או העסק ונתון לצרכי רכישה ותשלום של כלל הפעולות הקשורות לעסק. מי שנהנה מכרטיס אשראי ורגיל להתנהל אתו בחייו האישיים, רב הסיכויים שיהנה ממנו גם בפן העסקי ועל כן מומלץ לכל בעל עסק או בכיר בחברה להנפיק דרך החשבון העסקי שלו כרטיס אשראי עסקי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *