מזגני אלקטרה – השירות המנצח

 

מאז שעולם האינטרנט הפך לכלי כל כך שימושי עבורנו, הוא מהווה מנוף שיווקי מבורך ואני שמתי לעצמי למטרה שאם יש עסק כלשהו שנותן שירות יוצא דופן יש לפרסם אותו ולתת לבית העסק את הפרגון הראוי. וכך הייתה לי חוויה אישית שהייתי חייבת לפרסם. לקראת הקיץ החם והלח הזמנתי מזגן חדש ממזגני אלקטרה. השירות הטלפוני היה אדיב ומקסים אבל לא משהו יוצא דופן ביחס לעסקים אחרים. טכנאי המזגנים שהיה צריך להגיע אליי ולהתקין את המזגן הגיע בדיוק בזמן וביצע את ההתקנה בזריזות וביעילות. אחרי שסיים השאיר לי את מספר הטלפון שלו ואמר ששכל שתהיינה איזה שהן בעיות שאצור איתו קשר.

הודיתי לו ונפרדנו לשלום. ביומיים הראשונים המזגן ממזגני אלקטרה עבד נהדר אבל ביום השלישי הוא התחיל להשמיע קולות מוזרים וראיתי שמשהו לא עובד כמו שצריך. היה מדובר ביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות ועמדנו לפי סוף שבוע שרבי במיוחד וארוך. התחלתי להיות בלחץ מה אעשה אם המזגן שלי ממזגני אלקטרה לא יעבוד. התחלתי כבר לחשוב לאן אסע לבלות את סוף השבוע כי אין סיכוי שאשאר בדירתי עם החום והלחות הצפויים וללא מזגן פועל ממזגני אלקטרה. החלטתי לקחת את הסיכון והרמתי טלפון לאותו טכנאי. פתחתי ואמרתי שאני יודעת שיום שישי וכנראה כבר פספסתי את המועד אבל שהמזגן ממזגני אלקטרה עושה בעיות ואם יש סיכוי שיוכל להגיע לבדוק מה קורה איתו. הוא לא שאל יותר מדיי שאלות ותוך חצי שעה היה בדירתי.

על אף ולמרות שכבר עמדה פתח השבת, הוא הגיע ובדק מה הייתה הבעיה עם המזגן ממזגני אלקטרה. הסתבר שמיד אחרי שהתקין את המזגן הגיעה ציפור וקוננה קן מאחורי המנוע וכך פעם שהפעלתי את המזגן עשתה רעש נוראי על מנת שאכבה אותו. הטכנאי הזיז בזהירות את קן הציפור ושם מחסום כך שלא תגענה ציפורים נוספות לקונן קנים מאחורי המנוע של המזגן ממזגני אלקטרה. הפעלנו יחדיו את המזגן על מנת לוודא שעובד כמו שצריך והטכנאי הלך לדרכו. האדיבות והשירותיות שלו היו חיוביות באופן יוצא דופן וראוי לציון ולכן אני כותבת על כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *