מזגן קטן -עושה עבודה גדולה

אחד היתרונות הבולטים בהתקנת מזגן קטן בבית, הוא השליטה המלאה שיש לנו גם על חללים קטנים בבית.

 

בבתים גדולים רבים, גם כאשר יש מערכת מיזוג, תמיד יש חלל אחד נוסף אליו המיזוג לא מגיע, אם בקומה נפרדת משאר חדרי הבית, או אם בתוספת מאוחרת יותר של בניה, ממ"ד או חדר נוסף בעליית גג, הפתרון האיכותי והטוב ביותר הוא להתקין בו מזגן קטן שיעשה את עבודת המיזוג על הצד הטוב ביותר.

 

במשך שנים, חייתי בדירה קטנה בעיר הגדולה, דירת שני חדרים ובכל חדר התקנתי מזגן קטן שיתן שליטה מלאה על המיזוג בחדר, הן לימים החמים הנוראיים של תל אביב והן לימים הקרים בחורף.

 

אותו מזגן קטן שסיפק את האוירה הנעימה לפי הצורך בחללים הקטנים של הבית.

 

כך למעשה נהניתי ממזגן קטן בכל חדר בבית, ובכל פעם שישבתי באחד מחדרי הבית הפעלתי רק את המזגן קטן באותו החדר, מבלי הצורך לחמם או לקר את כל הבית.

 

בבתים קטנים רבים בהם קיימת חלוקה שכזאת לחדרים קטנים, נח ומתאים יותר להתקין מזגן קטן בכל חדר, כאשר יש שליטה מלאה על אותו החדר בבית שנמצאים בו מבלי הצורך של ביזבוז חשמל מיותר והוצאת אנרגיה לחמם או לקרר את כל הבית.

 

משעברתי לבית גדול ונפרדתי מהעיר הגדולה תל אביב, לא הצלחתי להיפרד מהחום הגדול שהגיע אתי גם לפריפריה.מזג האויר בארץ, בעיקר בעונת הקיץ, הוא בלתי נסבל, במיוחד כשאין מזגן קטן וטוב שאפשר לבטוח בו שיעשה את עבודת הקירור בימים הכי חמים בשנה.

 

עם המעבר לבית הגדול, נאלצתי להתקין מזגן גדול בסלון הבית, אך עדיין נותר חדר אחד בקומת המגורים ללא מיזוג. גם כשהדלת פתוחה, בימים החמים בשנה, המזגן הגדול של הסלון לא הצליח לקרר את החדר בצורה מספקת.

 

את התשובה כבר ידעתי, התקנתי מזגן קטן בחדר, ונהניתי משליטה מלאה על המיזוג ללא קשר למזגן הגדול שבסלון. כך אפשר להעביר את הימים החמים והקשים גם בחדר הקטן עם מזגן קטן ואיכותי ללא צורך ותלות במזגן הגדול של הסלון בבית.

 

כאשר קיימים תנאים טובים ואיכותיים לקירור וחימום הבית, כמו מזגן קטן ואיכותי, החיים יותר, והם בהחלט טובים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *