מוזיאון המדע מדעטק – סדנאות, תערוכות ופעילויות בתחום המדע

מוזיאון המדע מדעטק 

מוזיאון המדע מדעטק מציע לקהל הרחב שלל תערוכות, סדנאות ופעילויות בעזרתן אפשר ללמוד ולחקור לעומק את תחום המדע ולגלות עד כמה העולם שלנו מורכב ומופלא. זה מקום מצוין ליום כיף עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

מחפשים מקום לעשות בו יום כיף, עבורכם ועבור המשפחה שלכם או עבור הילדים של הקייטנה? מבין כל המקומות שאליהם תוכלו להגיע, מוזיאון המדע מדעטק הוא היחיד שמציע לכם ולכולם חוויית לימוד מהנה במיוחד, המאפשרת לחקור וללמוד את העולם מההיבט המדעי בצורה אחרת, שלא כמו על ספסל הלימודים.

יש אנשים שנרתעים מתחום המדע, לרוב בשל זיכרונות לא טובים מבית הספר, שם הם היו נרדמים בשיעורי המדע- ביולוגיה, כימיה וכדומה. מוזיאון המדע מדעטק יכול ליצור אסוציאציות חיוביות בהקשר של המדע, ולכן מומלץ להגיע עם הילדים כחלק מיום בילוי משפחתי או כחלק מפעילות של הקייטנה בחופשת הקיץ, כי הרי אין זמן טוב יותר ללמוד וליהנות מלימודי מדע מאשר בתקופת הילדות. מלבד זאת, המוזיאון הוא מקום מצוין גם עבור ימי כיף וגיבוש של וועדי עובדים.

מוזיאון המדע מדעטק הוא למעשה המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל הנמצא במרכז דניאל ומטילדה רקנאטי בחיפה. יש בו 120 מדריכים, 70 אנשי צוות ו 45 אנשים שבאים לשם כדי להתנדב ולתרום. כל אלו אחראים ליצירת חוויית ביקור מושלמת ובלתי נשכחת עבור מאות אלפי האנשים שמגיעים למוזיאון במהלך השנה. כדי להפוך את המדע לנגיש יותר עבור כולם, גם מי שאינו מתגורר באזור חיפה, יש למוזיאון 3 ניידות מעוצבות ומאובזרות שמגיעות לאזורים שונים ברחבי הארץ ומציעות פעילויות בתחומי המדע, החלל והטכנולוגיה.

במוזיאון אפשר למצוא יותר מ 20 תערוכות שכוללות 600 מוצגים אינטראקטיביים הפרושים על פני 3 קמות בתוך הבניין ההיסטוריה של הטכניון. התערוכות פתוחות למבקרים משעות הבוקר ועד שעות הערב, וכל אחד יכול להגיע ולראות, ואפילו לגעת במוצגים כדי לחקור אותם לעומק ולהעשיר את הידע לא רק באופן תיאורטי כי אם גם באופן שמפעיל את חוש הראיה והמימוש, דבר העוזר ליהנות מתהליך הלימוד ועל כן גם לזכור טוב יותר את המידע.

אפשרויות בילוי למשפחה

מוזיאון המדע מדעטק מציע לכם ולילדים שלכם מגוון פעילויות, בהן פארק נובל אנרג'י למדע שבו נמצאים מוצגי ענק שמאפשרים לחוות על בשרם את עקרונות המדע ושלל הפיתוחים הטכנולוגיים לאורך ההיסטוריה. יש גם פארק מיוחד שבו משחק הנקרא "בלשי מדע" המציג חידה וחיפוש התשובה בין המוצגים בפארק הגדול. כמו כן, יש את הסינמטריקס שבו אפשר לצפות בסרטי מדע בתלת מימד באולם הכולל כיסאות נעים ואפקטים של אור ועשן כדי להעצים את החוויה. אם הילדים שלכם קטנטנים במיוחד, המדעטף כולל פעילויות מתאימות לגיל הרך ועד גיל 5.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *