לשבור את הקרח -מקררים

בכל בית יש כיום מקרר. זהו כמובן מוצר חשמל בסיסי חובה בכל בית. לא נתפס על הדעת כי בעבר הלא כל כך רחוק לא היו מקררים כלל.

כיצד הסתדרו אבותינו ללא מקררים וכיצד שמרו על שגרת תזונה וכלכלת חיי המשפחה נישגב מבינתנו להבין בימינו כשכל שאנו צריכים זה לפתוח את המקררים ולשלוף מוצר מזון כזה או אחר ולאכול אותו.

 

התזונה כיום מושפעת לא מעט מהיכולות הטכנולוגיים שלנו, ביניהם גם שימור המזון במקררים הביא אותנו לצרוך מוצרי מזון שניתן לשמרם ימים ארוכים יותר מבעבר בזכות שימורם במקררים.

 

היכולת שלנו לצרוך מוצרי מזון אחת לכמה ימים ולא לצאת בכל יום ולקנות אוכל טרי מאפשרים לנו לחסוך זמן רב בשגרת חיינו וגם לחסוך כסף.

 

היתרון שיש לעידן הטכנולוגי כיום להציע לנו בתחום המקררים הוא רב ובעל ערך. החל ממקררים לבתים פרטיים שנועדו לשמר את המזון והתצרוכת היומיומית של בני הבית ועד למקררים גדולים וחזקים תעשייתיים שנועדו לשמר כמויות מזון גדולות ומסחריות במפעלים, מסעדות, מרכזים גדולים ועוד אירגונים כאלה ואחרים.

 

אחד הדברים שעשינו לאחר שעברנו לגור בבית פרטי ומרווח היה לקנות שני מקררים לבית. האחד שישמש את שימור המזון והתצרוכת היומיומית שלנו כמו בכל בית, והשני שישמש אותנו לאיחסון וקירור של משקאות רבים פירות ועוד מוצרים שאנו משתמשים בהם מדי פעם לאירוח של יחברים ובני משפחה.

 

החלוקה שלנו לשני מקררים היא נוחה ופשוטה ויעילה עד מאוד וחוסכת לנו מקום ואירגון.

בנוסף לשני המקררים שיש ברשותנו והופכים את שגרת חיינו לפשוטים ויעילים יותר, יש לנו גם מקרר יין שהוא מאפשר איחסון יינות בטמפרטורה שונה מיתר מוצרי המזון והמשקאות הרגילים.

 

כך שלמעשה יש ברשותנו שלושה מקררים פעילים בבית שמשמשים אותנו בחיי השגרה שלנו וגם באירועים מיוחדים כך שאנחנו אף פעם לא צריכים למצוא פתרונות בזק יוצאי דופן כמו למשל להתדפק על דלתי השכנים ולבקש לאחסן אצלם במקרר שתיה או עוגות ואבטיחים לאירוח לסוף שבוע.

 

שני מקררים בבית מהווים עבורנו פתרון יעיל ונוח שנותן לנו מענה בטוח ווודאי לכל אירוע אם בשגרה ואם באירועים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *