הנוסע המתמיד | מועדון אל על | כרטיסי טיסה – אל על הנוסע המתמיד

אל על הנוסע המתמיד

 

אל על הנוסע המתמיד הוא מועדון חברות אשר מקנה לצופים של חברת אל על הטבות רבות וצבירה של נקודות.

את הנקודות הללו יכולים הצופים לצבור וכאשר הם מגיעים למספר מספיק של נקודות אזי הם יכולים לממש את הנקודות הללו בתור הטבות שונות אשר קשורות בטיסה של החברה.

 

קיימים מספר דרכים אשר יכולות לאפשר צבירה של נקודות, כאשר רוכשים נקודות של כרטיסי טיסה אשר נעשים על ידי חברת אל על, או חברות נוספות שיש לחברת אל על הסכם שותפות איתם, ואכן חברות המועדון של אל על הנוסע המתמיד משתלמת לחברה משום שעל ידי כך לקוחות רבים נשארים נאמנים לחברת אל על, ומעדיפים לרכוש ממנה כרטיסים בכדי לצבור נקודות, כמו כן אין ספק ששיטה זו היא שיטה מצוינת של החברה בכדל למשוך אליה לקוחות של חברות מתחרות ובכך הם הופכים את אותם לקוחות ללקוחותיהם.

אלו שהם חברים במועדון של אל על הנוסע המתמיד יכולים בכל נסיעה שהם מבצעים לרכוש נקודות לעצמם ועל ידי כך הם נהנים ממגוון של הטבות.

בין ההטבות השונות ניתן לראות שניתן לרכוש כרטיסים עבור יעדים שונים שמתבצעים על ידי חברת אל על והמחירים יהיו מוזלים, או שניתן להשתמש בנקודות אשר נצברו.

*כמו כן ניתן לבחור את המושב המועדף בטיסה.

*לשדרג למחלקת תיירים או לשדרג למחלקת היוקרה של החברה, כמו למשל מחלקת העסקים או המחלקה הראשונה.

*צבירה של כרטיסי טיסה בונוס עבור מגוון רחב של יעדים ועוד.

אלו אשר חברים במועדון של אל על הנוסע המתמיד יכולים להנות מההטבה של תוספת משקל לכבודה האישית.

רכישה של מוצרים מהדיוטי פרי של אל על במהלך הטיסה על ידי שימוש בנקודות שנצברו, וכן לקבל הנחות על מוצרים נבחרים.

ואכן חברי המועדון יכולים גם להחליט שהם רוצים לתרום את נקודותיהם עבור עמותות שונות, בין אם זה חיילים, אנשים נכים או חולים ועוד.

החברות של מועדון אל על הנוסע המתמיד כדאית מאד משום שהיא מעניקה לאלו אשר מצטרפים הטבות רבות והכל במחיר חד פעמי, עבור אלו אשר טסים לעיתים קרובות אין ספק שמועדון זה משתלם במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *