הלוואה מהבנק | מסגרת אשראי | כיסוי המינוס – הלוואות מיידיות

הלוואה מהבנק | מסגרת אשראי | כיסוי המינוס – הלוואות מיידיות

רבים מכירים את המצבים הכלכליים הזמניים אשר נראים כמעט בלתי אפשריים. כל חיובי הויזה יורדים באחת, תשלומים לא צפויים לוקחים את חשבון הבנק רחוק מהצפוי ואילו ההכנסות לחשבון נעלמות כלא היו כמה ימים אחרי שהוכנסו לבנק. ישנם מצבים בעיתיים אף יותר: שנים, אירועים או יעדים אחרים המצריכים הוצאהחד פעמית משמעותית שאין דרך לשלמה. במקרים כאלה נוטים רבים להילחץ, בטרם בחינת האפשרויות העומדות לרשותם. על מנת להתמודד עם ההוצאות הרבות או עם הוצאות לא צפויות שונות ניתן להיעזר כיום בהלוואות מיידיות הניתנות על ידי גופים שונים.

הלוואות מיידיות הינן אופציה העומדת לרשות רבים ומסייעת בהתמודדות עם תקופות משבר זמניות מבחינה כלכלית. בשל המדיניות המתירה את מתן ההלוואות על ידי גופים שונים, ניתן לראות יותר ויותר חברות פרטיות וחברות ביטוח, בנקים וגופים אחרים המעניקים הלוואות מסוגים שונים ובאופנים מיוחדים ללקוחות הזקוקים לסיוע כלכלי זמני. הלוואות מיידיות, בשונה מהלוואות בנקאיות רגילות, הינן בעלות תנאים ייחודיים המצריכים את התייחסות הלווה לצורך בחינה מדוקדקת של ההלוואה.

צעדי זהירות

הלוואות מיידיות שונות ניתנות על ידי גופים פרטיים וציבוריים אולם לא פחות מכך, גם על ידי חברות וגופים לא מוסדרים המעניקים הלוואות בשוק האפור. הלוואות אלו מוענקות במסגרת ריביות לא ריאליות ההופכות את סכום ההלוואה למכופל ומשולש ולפעמים אף יותר מכך. בשל התנאים בהן מוענקות הלוואות בשוק האפור יש להיזהר מאוד בעת לקיחת הלוואות מיידיות ולבדוק את מקור ההלוואה, את התנאים בהם היא ניתנת, את סך ההלוואה ואת האופי של הארגון המלווה. חשוב לבדוק באם הוא גוף רשום ובין אם לאו, אם יש לו רישיון ועוד.

נתון משמעותי ביותר אותו יש לבדוק בעת לקיחת הלוואות מיידיות הינו הריבית הכללית. יש אשר מבקשים לקבל הלוואות מיידיות מבלי לבחון את סכום ההלוואה הסופית לאחר כל הריביות. סעיפים רבים בהלוואה ובחוזה שלה יכולים להפוך להיות בעייתיים ולהחביא בתוכם לא מעט גורמים המעלים את גובה הריבית מבלי שהלקוח, המבקש את ההלוואה, ישים לב לגובה הריבית העולה ומנפחת את ההלוואה כולה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *