הלוואה חוץ בנקאית | הלוואה למטרת לימודים | הלוואה בתנאים נוחים – הלוואות לסטודנטים

הלוואות לסטודנטים

 

מי אמר אני ולא קיבל? סטודנטים רבים, אולי הרוב המכריע, נזקקים להלוואה לצורך מימון לימודיהם ומחייתם. לא לכולם יש די כסף מהבית. הבנקים המסחריים מעמידים הלוואות של עשרות אלפי שקלים בתנאים טובים, ייחודיים לסטודנטים. משך ההלוואה הוא לחמש שנים והריבית נוחה- פריים+ 0.9% ואף פחות. הם מאפשרים דחיית החזר תשלום הקרן (גרייס) והנחה משמעותית על עמלת ביצוע. הבנקים מציעים גם הטבות שונות נוספות לסטודנטים, על מנת למשוך אותם לפתוח בהם חשבונות.

מאחר שבאופן טבעי סטודנטים- כמעט בהגדרה ובמהות- "לחוצים בכסף", חשוב לוודא כי המקור שממנו לוקחים הלוואה הוא מקור אמין, בטוח ומקצועי. בנקים הם אפוא מקורות טבעיים ומתבקשים לבקש ולקבל מהם הלוואה.

חשוב לברר ולוודא כי אתם מבינים היטב את משמעותן של כל האותיות הקטנות בחוזה ההלוואה (אכן מדובר בחוזה לכל דבר ועניין). על מנת להיות בטוחים כי ההלוואה אכן מוצעת בתנאים אטרקטיביים ובעיקר בתנאים שתוכלו לעמוד בהם, רצוי ומומלץ להתייעץ עם מומחה להלוואות בלתי תלוי.

יתרונה של הלוואה היא בכך שהיא מאפשרת לסטודנטים לשלם תמורת לימודיהם ומחייתם ולחלק את ההחזר שלה למנות חודשיות שיוכלו לעמוד בהן.

חשוב לדעת כי לגופים פיננסיים רבים, לרבות, כמובן, הבנקים המסחריים, יש אינטרס להעניק הלוואות בכלל ולסטודנטים בפרט, מה שמאפשר לכם עמדת מיקוח בהיותכם מחוזרים. מומלץ להיעזר באיש שאתם סומכים על הידע והיושרה שלו שייצג אתכם במשא ומתן מול המקור המעניק הלוואה.

חשוב לציין, כי הלוואות לסטודנטים ניתנות גם על ידי גופים חוץ בנקאיים כגון חברות ביטוח וחברות אשראי. מקורות אלה מגדילים את מקורות האשראי שלכם מאחר שההלוואה לא נלקחת על ידי הבנק וממילא היא אינה משפיעה על ניצול מסגרת האשראי שניתן על ידו.

חשוב לדעת כי גם ואולי בעיקר בהלוואות אשר תחילת ההחזר שלהן היא לאחר סיום הלימודים, צריך להימצא בשרותכם סכום כסף מספיק לתשלומים החודשיים שייגבו מכם באופן סדיר במשך תקופה ארוכה.

הלוואה אינה מתנה. היא אינה מענק. כאשר אתם לוקחים הלוואה אתם קונים כסף. תמורת הזכות ליהנות ממנו כאן ועכשיו, לאלתר, אתם משלמים מחיר. יש הלוואות אשר הריבית שלהן היא נמוכה אבל עדיין מדובר בסכום הגבוה מסכום הקרן.

כלל אצבע הוא לא לקחת הלוואה מגורם שאין לכם אפשרות לוודא את זהותו. השוק מוצף נוכלים המנצלים מצוקות של בני אדם ואת היזקקותם הנואשת לכסף.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *