היכל החלקה על הקרח | אייס פיקס | פעילויות לכל המשפחה – היכל הקרח

היכל הקרח

 

היכל הקרח אשר קיים עונה גם לשם איס פיקס.

האייס פיקס הוא למעשה היכל הקרח שנמצא בחולון.

אין ספק שעבור אלו שמבצעים אותה זוהי חוויה מהנה ביותר וכן מאתגרת.

לא צריך להיות אלוף בהחלקה בכדי להצליח להחליק בהיכל הקרח,כל אדם יכול להנות ולהחליק על הקרח גם אם אינו מנוסה, ישנם מדריכים אשר מעבירים הדרכה לכל אותם המשתתפים החדשים שאינם יודעים כיצד להחליק.

ההחלקה בהיכל הקרח היא למעשה חוויה שנחשבת כמאתגרת ביותר ומומלצת ביותר גם עבור אלו שכבר היו וגם עבור אלו שכבר חדשים.

 

ההחלקה על הקרח היא דבר שאיננו קשה, כל אדם יכול להרשות לעצמו לבצע החלקה והכל בקלות רבה, אלו אשר כבר יודעים להחליק על הקרח תהיה זו עבורם הנאה גדולה ביותר.

בהיכל הקרח ניתן להתפרס על פני כל השטח, השטח כולו בנוי מקרח חלק ללא גושים בכדי שהחלקה תעבור לכם בצורה נעימה וקלה ללא מאמצים ועם המון הנאה.

אך עבור אלו שאינם יודעים כיצד להחליק ישנם עמודים שבהם הם יכולים לתמוך ולנסות שוב ושוב עד אשר יצליחו לבסוף.

 

ההחלקה על הקרח בהיכל הקרח מעניקה למבקריה אשר מגיעים את האפשרות להנות מחוויה עצומה, בהגיעם אל המקום מקבלים המשתתפים מגפי החלקה, המגפיים מגיעים במידות שונות כמו מידת הנעליים וכל משתתף לוקח את המידה הטובה עבורו, כמו כן ישנם אף לוקרים שבהם ניתן לשמור את החפצים שלכם עד לסיום ההחלקה.

 

ההחלקה על הקרח בהיכל הקרח זה דבר אשר יכול להיות אטרקציה עבור כל גיל, בין אם זה ילדים קטנים ובין אם זה גדולים, ניתן להגיע כקבוצה ולהנות מחוויה זו, וניתן אף להגיע כבודדים או כזוגות.

ההחלקה על הקרח היא איננה דבר מפחיד וכל אחד יכול להרשות לעצמו לבצע זאת.

 

האייס פיקס מסוגנן בצורה הטובה  ביותר בכדי להעניק לכם חוויה עצומה והנאה גדולה, מרגע שהנכם נכנסים למקום אתם כבר תרגישו בקור השורר במתחם זה, מינוס מעלות בכדי שהקרח ישמר בצורה יציבה, ניתן להביא בגדים ארוכים בכדי לא לחוש את הקור ולהנות מההחלקה באופן הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *