הופעות מחו"ל | הופעות בארץ | מחיר כרטיס למופע | מוסיקה – הופעות

הופעות מחו"ל | הופעות בארץ | מחיר כרטיס למופע | מוסיקה – הופעות

אחת מהחוויות הגדולות הזכורות לי כנערה צעירה, הן הופעות גדולות בפארק הירקון בתל אביב.

הופעות של פעם בחיים של להקות עבר גדולות שמילאו את הפארק ומכרו את כל הכרטיסים, לא אשכח איך באחת ההופעות הגדולות של ככורת, באיחוד שעשו "כוורת חוזרת" נסענו כל כך מוקדם באוטובוס לפארק הירקון בתל אביב, מספר נערים ונערות המתרגשים כאילו זו אחת ההופעות הראשונות שלהם, מרוגשים צעדנו למקום המובטח וחיכינו לא מעט זמן עד שתחל ההופעה. האנשים זרמו והקהל מילא את הפארק, היו אנשים שלא נשארו להם כרטיסים למכירה והם ישבו מבחוץ על תלוליות ועצים או על חומות המקיפות במטרה להנות אף הם מהמופע גם אם לא על ידי קהל מן השורה. אחת ההופעות הגדולות של ההיסטוריה בארץ של להקה ישראלית מוכרת, שכנראה כל מי שגדל בארץ על כוורת באותה התקופה פקד גם את המופע הזה כפי שפקד את המופע של כוורת נפרדת, רגע לפני פרידתם.

יש משהו כל כך עוצמתי בהופעות מוסיקליות, בעיקר כשהן בקנה מידה גדול, העוצמה של הקהל הרב, המוסיקה שחודרת ללב ולראש ומהדהדת חזרה בשמיים, השירה של הקהל ותשואות השמחה, האנרגיות העצומות /ל כל המשתתפים בהופעות, הן דבר יוצא דופן שנותן זריקת אנרגיה וטעם טוב לכל מי שמשתתף במופע.

קיימים גם פסיטבלים שלמים של הופעות שמאורגנים מידי שנה ומאפשרים לחברה צעירים בעיקר, להגיע למתחם הפסטיבל ולשהות בו במשך מספר ימים ולבחור את ההופעות שהם אוהבים שנגישים כולם באזור הפסטיבל. כך ההופעות מרוכזות יחדיו והחברה הצעירים יוצאים למסע מוסיקלי בן יומיים או שלושה כאשר הם זוכים לחוויה מופלאה הרבה מעבר להופעות עצמן. לא אשכח את פסטיבל ערד שהיה מתקיים בכל שנה בילדותי. נהרנו באוטובוסים בהמונינו אל הפסטיבל מצויידים בכריטסים להופעות הנבחרות שכה ציפינו להם, היתה שם אוירה אחרת , אוירה של חופש. המוסיקה היתה רק הקישוט, בלב כולם פעם החופש האנרגיות המופלאות שהיו חלק מההופעות ובין ההופעות הרקיעו שחקים ופיעמו בלב כל הנוער שדהר לפסטיבל. היתה זו הרגשה מיוחדת של פעם בחיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *