הדפסת אלבומים דיגיטליים

הדפסת אלבומים דיגיטליים מעוצבים בהזמנה אישית

הדפסת אלבומים דיגיטליים הם הדרך הכי בטוחה, הכי חכמה וכמובן הכי מעוצבת לשמירת התמונות שלכם במחשב.

כידוע, פייסבוק וגוגל שהם שירותי הענן הגדולים ביותר באינטרנט מנוהלים בידי בני אדם בסופו של דבר, וגם הם, מגובים ומוגנים ככל שיהיו, עשויים לעשות טעות שתביא למחיקת התמונות שלכם (בגוגל מקרה כזה כבר היה, עת נחשפה פרשת גוגל דרייב בה בעלי חשבון דרייב גילו שעשרות עד מאות קבצים נעלמו מחשבונותיהם). פיצוי, אם בכלל יגיע, לא יעזור לכם במקרה כזה, אבל הדפסת אלבומים דיגיטליים הם הערובה היחידה לשמירה הרמטית וגמורה על התמונות שלכם ממש כמו אלבום מודפס.

יש לך אלפי חברים ותמונות בפייסבוק? מקבל קבצים בג'ימייל מדי יום? אתה חייב אלבום דיגיטלי!

אל תאמר לעצמך "לי זה לא יקרה": תתכונן ליום בו פייסבוק או גוגל ימחקו בשוגג את התמונות שלך! איך מתכוננים לזה? מגבים את התמונות עם הדפסת אלבומים דיגיטליים, שאינם תלויים ברשת האינטרנט ויכולים לשמש כאסופת תמונות זמינה מתי שתחפוץ. הידעתם כי הדפסת אלבומים דיגיטליים בימינו משמשים גם להוקרה והערכה?

לחבר טוב שנמצא רחוק, או לאדם שאתם מעוניינים להוקיר לו תודה נהוג להעניק אלבום דיגיטלי

כמובן שבדרך כלל זה קורה כאשר אותו חבר או מכר הצטלם אתכם בעבר, ואתם מעוניינים להנציח את הרגע. לא תמיד האנשים הקרובים אליכם נמצאים ממש לידכם, והרבה פעמים ימי הולדת שלהם או ימים שחשובים להם מתקיימים כאשר הם בקצה השני של הארץ או העולם. במקרה כזה, אל תשכחו אותם: בנו עבורם הדפסת אלבומים דיגיטליים שינציחו את הרגעים היפים. ניתן גם לכתוב אלבומים דיגיטליים בפונט מחשב. טקסטים כאלו מציינים מהן התמונות אשר שלחתם מבחינת זמן, מקום וכד'.

כיצד מתחילים הדפסת אלבומים דיגיטליים?

זה קל ופשוט עד מאד: כל מה שצריך זה חיבור לאינטרנט, שם ניתן לראות בחנות אלבומים – דוגמאות של הדפסת אלבומים דיגיטליים. ניתן לעצב את האלבום הרצוי לכם על סמך דוגמאות העיצובים השונים לכריכה, כיס-תמונות, כיס להטמעת טקסט, וכד'. כמובן שכמו באלבום רגיל, ככל שיש לכם יותר תמונות האלבום ייראה יותר עבה מבחינה ויזואלית.

 

מקווים שנהנתם מהכתבה, אתם מוזמנים לשתף אותנו באלבומים שלכם ולשאול אותנו שאלו נוספות אם אתם רוצים. אל תעצרו בכתבה הזו יש לנו עוד המון כתבות מעולות ומעניינות באתר שלנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *