בניית אתר לעסק קטן – פעולה קטנה חשיפה גדולה

 

מאז שהתחלתי ללמוד שיווק באמצעות האינטרנט ודרכים לנצל את הפלטפורמה של האינטרנט לטובת הגדלת המכירות של עסקים. החלטתי שעל מנת להיכנס לעולם העסקים אני צריכה להתחיל עם עסקים קטנים ולאט לאט לטפס גבוה. החלטתי להקים חברה קטנה של בניית אתר לעסק קטן. המטרה הייתה ליצור פלטפורמה פשוטה שיהיה לי קל לשכפל עם התאמות לכל עסק ואז אוכל להתקשר עם הרבה עסקים במקביל ולהתחיל לבסס את שמי כמומחית לבניית אתר לעסק קטן. נפגשתי עם חבר שמומחה בבניית אתרים וביקשתי ממנו שיצור לי פלטפורמה פשוטה אשר יכולה להתאים לכמה שיותר עסקים ושעליה אוכל להתבסס.

תוך יומיים הייתה לי פלטפורמה והתחלתי לפרסם את עצמי דרך חברים ודרך קבוצות בפייסבוק. ההצעות לא איחרו להגיע. בגלל שעבדתי מהבית אז לא היו לי כמעט הוצאות והיה לי מאוד קל לעבוד מכל מקום. הייתי קמה בבוקר, הולכת לבית קפה מול הים ומתחילה לעבוד. ככל שהיו לקוחות שמעוניינים בבניית אתר לעסק קטן שהיו רוצים להיפגש איתי הייתי בוחרת שולחן פינתי ושם הייתי מקיימת את הפגישות. שמתי לב שפגישות שקיימתי בבית קפה מול הים היו תמיד מוצלחות יותר והיה לי קל יותר לסגור עסקאות ככה. דאגתי תמיד להתחיל מוקדם בבוקר כך שאוכל לסיים את היום מול השקיעה בכיף. כבר מהשבוע הראשון היו לי עשרה לקוחות ובגלל שעבדתי ביעילות תוך יומיים האתר של כל אחת מהם היה מוכן.

רציתי לתת להם שירות מיוחד כי הם היו הלקוחות הראשונים שלי ורציתי שבזכותם יגיעו עוד לקוחות. תוך כמה חודשים יצא לי שם מצוין בשוק בניית האתרים והפכתי לאוטוריטה בתחום של בניית אתר לעסק קטן. החלטתי בשלב הזה, על אף שעליתי על גל של הצלחה, לא לעבור עדיין לבניית אתרים מסובכים יותר. רציתי לצבור עוד ניסיון בתחום של בניית אתר לעסק קטן והחלטתי שאתן לתחום הזה שנה ואז אעבור לבניית אתרים מסובכים יותר. הפתעתי את עצמי כמה מצוינת הייתי וכמה מהר צברתי לקוחות שביקשו בניית אתר לעסק קטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *