ביטוח עבודות קבלניות | ביטוח עובדי בניין | ביטוח עובדי תשתיות

ביטוח עבודות קבלניות |  ביטוח עובדי בניין | ביטוח עובדי תשתיות 

 

אם אתה קבלן או יזם, אשר מנהל פרויקטים אז אין ספק שאתה מודע לאחריות הגדולה אשר קיימת בכל פרויקט שמקימים. כל אדם שעוסק בזה חייב להגן על עצמו מפני סיכונים רבים שיכולים לקרות לו, ואכן הסיכונים הם מורכבים ומגוונים ועל כן חשוב להתכונן לכך מראש.

גם אם מדובר בעבודות תשתית, בבניית קניון, בבניין שהוא עם הרבה קומות, או בשיפוץ של דירות ובתים, ביטוח עבודות קבלניות מעניק מענה מלא ומקיף.

הביטוח עבודות קבלניות גורם לכך שיהיה כיסוי עבור כל הסיכונים שיכולים להתבצע במהלך של ביצוע עבודות, החל מתחילתו של הקמת הפרויקט ועד אחריות של צד ג', וכן גם ביטוח אחריות מעסיקים.

פוליסה של ביטוח עבודות קבלניות מקבצת למעשה שלושה כיסויים עיקריים אשר הקבלן או היזם נזקקים להם בכדי להגם על עצמם, וכן על העובדים ועל הפרויקט שמתכננים להקים.

 

ביטוח עבודות קבלניות מתחלק לפוליסה של שלושה חלקים.

ביטוח של רכוש– פרק זה למעשה מכסה מפני אובדן או מפני נזק שיכולים להגיע בפתאומיות והם אינם צפויים מראש . ישנה אפשרות להרחיב את הכיסוי הזה של פוליסת הביטוח עבודות קבלניות להרחבה אשר כוללת כיסוי הוצאות לפינוי הריסות, כמו כן אובדן של של נזק או לרכוש שבו מתבצעת העבודה, וכן אם נגרם נזק לרכוש או למשרדים ולתכולתם, אובדן למכונות ולציוד לפיגומים ולכלי עבודה, אשר מעניקים את השימוש עבור הפרויקט.

 

הביטוח השני הוא ביטוח כלפי צד ג'- הכיסוי הנ"ל מעניק למבוטח פוליסה אשר מכסה מפני נזקים שיכולים להגרם, בין אם מדובר בנזקי רכוש ובין אם מדובר בנזקי גוף, צריך לבדוק שתקרית הכיסוי תהיה מספקת, ואכן זה מבטיח למבוטח שכל התשלומים ישולמו לו בגין האירוע התאונתי שאירוע לו בתקופה של הביטוח.

 

ישנו ביטוח חבות מעבידים– שזה אומר שאם בתקופה של הביטוח יארע לאחד מעובדי המבוטח חבלה כלשהי בגוף או תאונה או חלילה מחלה שנובעת עקב העבודה שלו, אזי במקרים כאלה זכאי המבוטח לשיפוי עבור סכומי פיצויים.

 

פוליסת ביטוח עבודות קבלניות מעניק גם הרחבה, ובין הרחבות ניתן למנות כיסויים רבים על דברים מסוימים כגון:

כיסוי מפני גניבה- זהו כיסוי שבד"כ מותנה בשמירה על מקום ביצוע העבודות.

כיסוי לרכוש, כיסוי נגד הריסות, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *