בחירת תאורה עבור מטבחים מודרנים

אם אתם עומדים להזמין מטבח חדש, ובוחרים בקטגוריה של מטבחים מודרנים, חשוב מאוד שתרכשו גם תאורה חדשה שתשתלב עם המטבח החדש שלכם. אם אתם רוצים לקבל מראה מרשים ומיוחד במטבח אשר יהפוך אותו להרבה יותר מעוצב ומיוחד ויאפשר לכם ליהנות משדרוג עיצובי לכל הבית שלכם, חשוב מאוד לבחור בתאורה נכונה ומתאימה למטבח.

איך תעשו זאת? במאמר זה תמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם.

תאורה מרכזית חזקה

בשלב הראשון עליכם לבחור את גוף התאורה המרכזי למטבח שלכם. גוף התאורה המרכזי חייב להיות גדול ובעל עצמת אור חזקה אשר תאפשר לכם לבצע את עבודות המטבח השונות גם בשעות לילה מאוחרות ללא כל בעיה, ולראות היטב כל פינה במטבח. לכן, כאשר אתם בוחרים גוף תאורה המיועד לחלק המרכזי במטבח בדקו היטב את עצמת האור שלו וודאו כי גוף התאורה לא גורם להסתרה של האור היוצא מהנורה או החשכה של החדר.

בנוסף, חשוב מאוד לדעת מהו הגובה של התקרה במטבח בכדי לבחור גוף תאורה מתאים, שלא יהיה גדול מידי ויפריע להתנהלות השוטפת במטבח. לכן, לפני שאתם מגיעים אל חנות המטבחים בדקו היטב את הגובה של התקרה ומהו הגודל המקסימלי של גוף התאורה שיתאים לגובה הזה.

תאורת אווירה מעוצבת

מעבר לגוף התאורה המרכזי, כאשר בונים מטבחים מודרנים רבים אוהבים לשלב בהם גופי תאורה שונים לצורך עיצוב מרשים יותר ותוספת אווירה. מטבחים מודרנים רבים כוללים ספוטים, פסי לד מוארים מתחת לשיש ואפילו תאורה פנימית בתוך הארונות.

לגבי תאורה מהסוג הזה המשולבת בתוך מטבחים מודרנים חשוב מאוד להתייעץ עם החברה או הנגר אצלם אתם בונים את המטבח. אם אתם רוצים לשלב תאורה מהסוג הזה במטבח שלכם יהיה עליכם לכלול את זה בעיצוב של המטבח ולבקש מהמעצבים לכלול מקומות נכונים וקידוחים מתאימים בהם יהיה ניתן להתקין את גופי התאורה.

רוב חברות המטבחים יוכלו לספק לכם גם את גופי התאורה הללו, בהתאמה למטבח שאתם בוחרים, כך שאפילו לא תצטרכו לצאת אל חנות התאורה לצורך הרכישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *