בגדי גברים | מכנסי ילדים | מכנסיים במבצע | בגדי נשים – מכנסיים

מכנסיים

בכל קולקציית אופנה של מעצבים או רשת אופנה חשובה, המכנסיים תופסים מקום נכבד על הבמה, נכון שזוג מכנסיים אינו בולט כמו שמלה או אוברול, ומכנסיים הרבה מאוד פעמים הם לכאורה רק הבסיס ללוק, אך בלעדי המכנסיים לא ניתן לראות את האופנה בשלמותה.

המכנסיים עברו במרוצת השנים שינויים לא קטנים, אפילו מהפך, ניתן לומר, כשעברו משימושם של גברים פשוטים, פועלים ואנשי עבודת כפיים, חקלאים ופועלים, שהשתמשו במכנסיים כבגדי עבודה נוחים, והגיעו עד לתצוגות אופנה של נשים. כיום כאשר אשה רוצה להרכיב לוק אלגנטי , נשי ומכובד היא תשלוף את המכנסיים המחוייטות מהארון, תחבר להם חולצה מתאימה ויש לה לוק מכובד וייצוגי. בעבר נשים כלל לא חלמו על לבישת מכנסיים, והלוק המייצג שלהן היה שמלות וחצאיות, בגדים רכים וגדולים שלא חשפו את גופן.

אם נכנס כיום לחנויות בגדים ונלך לחלק בו נמצאים המכנסיים, נבחין במספר דברים. קיימים מכנסיים לגברים ולנשים, גזרות של מכנסי גברים לא יתאימו כלל לנשים מכיוון שגוף האשה בנוי באופן שונה מגופו של הגבר ועל כן גיזרות של מכנסיים שמחמיאות לגברים לא יחמיאו לנשים ולהפך. כך שמעצבי אופנה בבואם לעצב גיזרת מכנסיים חדשה, חושבים על קהל היעד שלהם ומעצבים באופן שונה לחלוטין מכנסיים לנשים ומכנסיים לגברים.

בקיץ, נוכל למצוא בחלק הזה שבחנויות הבגדים, מכנסי קיץ רבים, רובם מבדים דקיקים ונושמים שמתאימים ללבישה בימי הקיץ החמים, ומאפשרים ללובשים אותם להתהלך עם מכנסיים בקלילות גם כשתנאי מזג האויר  קשים. כך גם בקיץ נוכל למצוא אינספור מכנסיים קצרים שהפכו פופלריים בשנים האחרונות, מכנסיים קצרים בכל הגיזרות ובכל האורכים, מכנסי שלושת רבעי, ושבע שמיניות, שורטס קצרצרים ואפילו קצרים מאוד.

מכנסי טייץ גם הם נפוצים בסקטור של מכנסי נשים, הם מהווים פריט ביניים שנע בין מכנסיים לגרביון, ומשמש לשתי המטרות והכל תלוי בפריטי הלבוש שמלבים אתם. מכנסי טייץ הם צמודים לגוף, יכולים להיות מבדים שונים ובדוגמאות שונות, ולעתים משמשיפ גם בתעשיית מכנסי הספורט הן לנשים והן לגברים.

קיימים אם כן אינסוף סגנונות וסוגי מכנסיים לגברים ולנשים, כל אחד יוכל למצוא עבורו את המכנסיים המתאימים לו לכל מטרה שהיא.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *