ארון בגדים במבצע – מציאה או גרוטאה?

כולנו מכירים את השלטים הענקיים או את דפי העיתון הצבעוניים עם אותיות בצבע לבן בוהק שכולן מושכות אותנו עם משפט אחד – ארון בגדים במבצע. תמיד עולה השאלה האם הארונות האלה איכותיים או לא והאם שווה בכלל ללכת ולבדוק את הנושא?

 

ארונות בגדים במבצע יש המון ובניהם מסתתרים גם ארונות בגדים איכותיים במחיר מציאה, אך לא כולם יודעים להבדיל בין אחד איכותי לאחד שהוא לא ויש מקרים ששנה או שנתיים לאחר רכישת הארון הוא מתבלה ונהרס. אז איך יודעים לזהות ארון בגדים במבצע איכותי?

 

הדבר הראשון שיש לבדוק הוא סוג העץ, ישנם המון סוגים של עץ חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות אך ישנם סוגים שעדיף להימנע מהם. הסוגים הטובים והמומלצים יותר הם: עץ אלון שנפוץ בדרך כלל בחדרי ילדים. עץ סנדוו'יץ שמורכב מפלטות דקות של עץ שמודבקות אחת לשניה, ועץ מלא שכולל כמה זנים שונים של עצים ואיכותי נקבעת עפ"י משקלו שמעיד על צפיפות העץ. הסוג הזול ושעדיף להימנע ממנו בארון בגדים במבצע הוא סיבית.

 

עוד דבר שיש להתחשב בו הוא חומרי הפרזול, כאשר החומרים איכותיים הארון יחזיק שנים רבות אך כאשר הם לא הארון יתקל בבעיות של פתיחת הדלתות והמגירות לא לאחר הרבה זמן. אפשר לשאול את המוכר מהי החברה שמייצרת את חומרי הפרזול ולבדוק עליה בגוגל כדי להבין האם היא חברה שמייצרת דברים טובים או לא.

 

יציבות ואיכות עבודה הם שני דברים שהולכים יחד, כאשר ההרכבה של הארון נעשתה בצורה איכותית הארון יעמוד יציב ואיתן מול פתיחת הדלות הבלתי פוסקת. כדי להבין אם הוא יציב או לא יש פשוט לבדוק אותו ידנית, להפעיל עליו כח, להשעין עליו את משקל גופכם  ולבדוק אם הוא יציב או לא.

 

הגימור הוא קריטי בארונות בגדים במבצע ואפשר ללמוד ממנו המון. גם כדי להבין אם הגימור הוא טוב או לא צריך לבדוק בצורה דקדקנית וידנית את הנושא, הסתכלו על החיבורים בין העצים, את הסימטריה של הקווים החיצוניים והפנימיים של הארון, הסתכלו על הארון מרחוק ומקרוב וראו אם הגימור איכותי.

 

אם אפשר לסמן ויאים על כל אלה זה אומר שהארון בגדים במבצע איכותי ואל תהססו לרכוש אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *