אל תשחק חם קר לך על בטוח -מקררים מומלצים

לא בכל בית יש מרפסת, אך בכל בית יש מקרר. ובבית שלי יש יותר ממקרר אחד.

 

ולא, אני דווקא לא עוסקת בתחום האוכל, אני לא מוכרת מזון או משקאות, אך אני מוצאת כי מעבר לשימוש הביתי הרגיל שיש לי ממקרר, אני תמיד מחפשת עוד מקום במקרר.

 

לאחסן קניות גדולות של ירקות ופירות, ומשקאות ובמיוחד כעת, בתקופת החגים, אני מוצאת את עצמי מארחת כל כך הרבה פעמים משפחה וחברים, ומחפשת מקום פנוי במקרר.

 

אז החלטתי שזה הזמן הטוב ביותר לחפש מקררים מומלצים ולרכוש מקרר נוסף הביתה. ההחלטה נפלה ממש בתחילת עונת החגים ואני ישבתי במרץ על המחשב לחיפוש ברשת אחר מקררים מומלצים.

 

החיפוש ברשת העלה אין ספור מקררים מומלצים, אך לפי הצרכים שלי, הגדרתי את החיפוש כדי שיהיה ממוקד יותר, והתמקדתי בחיפוש אחר מקררים מומלצים קטנים. מקרר קטן נוסף שיהיה לי מספיק כדי לארח כמות גדולה של אנשים בבית כל אימת שארצה, ללא דאגה וחשש וחיפוש מתמיד אחר עוד מקום במדפי המקרר.

 

לא פעם מצאתי את עצמי דופקת על דלתות השכנים יום לפני ערב החג ומבקשת להשכין אצלם סיר קציצות שבישלתי לחג שנותר ללא מדף פנוי במקרר. כדי לא לחזור לתסריט הקצת הזוי הזה גם השנה, ידעתי שאני תרה אחר מקררים מומלצים ורוכשת מקרר קטן נוסף שיעשה עבורי את השירות הטוב הזה ולא אהיה תלויה באף אחד מהשכנים בחגים.

 

לאחר שמצאתי מספר מקררים מומלצים, שמתאימים לי בהחלט מבחינת הגודל, לא קטנים מדי ומספיקים כדי להכיל את כל צרכיי, התחלתי בבדיקה אחר מחירים טובים. חיפשתי מקררים מומלצים במחירי מבצע, כאלו שיאפשרו עבורי רכישה גדולה בתקופת החגים שממילא דורשת לא מעט הוצאות כספיות. ולכן היה חשוב לי לבדוק כי מבין המקררים מומלצים יש גם כאלו שמתאימים לכיס שלי.

 

לאחר שצמצמתי את האפשרויות מבין מקררים מומלצים במחירים כדאיים, סרתי לחנות כדי לבדוק בעצמי את המקררים מומלצים שמצאתי ברשת. ני אף פעם לא קונה חתול בשק, ולמרות שאני תמיד עושה סקירה ברשת, כמו גם עכשיו על מקררים מומלצים, איני פוסחת על בדיקה אמיתית בשטח.

 

אני אוהבת לפתוח את דלת המקרר, להרגיש אותו ולהבין אם הוא אכן נח לי ולהתרשם מהגודל והמראה שלו במו עיני. כך לטעמי, עשיתי רכישה מוצלחת של מקרר חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *