אלבומים מעוצבים- מה לא מספרים לנו?

אלבומים מעוצבים אנחנו רואים בכל מקום, הבעיה היא שהם לא שלנו. כשאנחנו חושבים על אלבומי תמונות בבית, שמכילים תמונות שלנו אנו חושבים על אלבומים עם כריכה קשה, דפי ניילון עם תמונות שאנחנו הכנסנו ידנית. אך מה עם הייתה לנו אופציה להכין אלבומים מעוצבים בצורה המקצועית ביותר, כמו שעושים לדוגמניות בקטלוגים רק שהפעם התמונות שבפנים יהיו שלנו. אז בואו ואגלה לכם סוד, זה אפשרי, וגם פשוט מאוד.

אלבומים מעוצבים הם חלק מחינו, בכל מקום שלא נלך נראה אלבום מעוצב כזה או אחר, לפעמים אלבומים מעוצבים יכולים לבוא בדמות ספר (בדרך כלל של אמנים) ומעטים האנשים שחושבים לעשות אלבום כזה לעצמם, למשפחתם או לחתונתם. ולא סתם, פעם זה היה מסובך, הינו צריכים לגשת לבית תפוס, לשבת עם המעצב, לפתח תמונות, ובסוף לשלם סכום כסף לא קטן בכלל כדי שיהיה לנו אלבום תמונות מעוצב. היום המצב השתנה וכל מי שרוצה לעשות אלבומים מעוצבים עושה זאת בקלות, במהירות, מבלי לצאת מהבית ובסכום נמוך בהרבה מבעבר ומשתלם לכל כיס.

איך מעצבים אלבום? קודם כל נתחיל במשמעות שיש לאלבום עבורינו ומה הוא אמור לייצג. אלבום תמונות הוא חלק בלתי נפרד מהאנשים שמצולמים בתוכו, לכן צריך להתאים את האלבום לאותם אנשים. כמו כן גם האווירה הכללית של התמנות צריכות לבוא לידי ביטוי באלבום, הרי לא נעצב אלבום תמונות כמו קטלוג דוגמניות ליומולדת שנתיים של הבת הקטנה שלנו. לכן הדבר הראשון שנעשה הוא נחשוב מה האלבום המעוצב הולך לייצג, מי האנשים שהולכים להיות בו ומה מתאים להם ולתמונות.

איך עושים זאת? בקלות! נכנסים לאחד מהאתרים שנמצאים את השירות של אלבומים מעוצבים. מעלים את התמונות מהמחשב, מהסמאטפון או מהטאבלט לאתר. לאחר מכן מסדרים את התמונות כפי שהיינו רוצים שיהיו באלבום. ובשלב האחרון מעצבים. לעיצוב המון אופציות כמו גדלים שונים של עמודים, סוגי ניירות, עובי הדף, ואיך תראה הכריכה, גם העיצוב של העמודים עצמם נתון לבחירתנו ואפשר להוציא משם את מיטב הרעיונות שיצירתיים שלנו.

עכשיו רק נשאר לנו להאיר פרטי משלוח, לשלם סכום הגיוני לגמרי והאלבום המעוצב יגיע אלינו הביתה תוך כמה ימים בודדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *